aparat ortodontyczny

1. Data: 2007-02-14 22:05:11

Temat: aparat ortodontyczny
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał zakładany jakiś drucik na podniebieniu podczas noszenia
aparatu? Możecie mi powiedziec czy to zawsze konieczne? Jeżeli nie to
w jakich przypadkach i czy to bardzo uciążliwe? Powiedzcie
plissssss!!!!

2. Data: 2007-02-14 22:07:24

Temat: Re: aparat ortodontyczny
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> aparatu? Możecie mi powiedziec czy to zawsze konieczne? Jeżeli nie to
> w jakich przypadkach i czy to bardzo uciążliwe? Powiedzcie

nie rob z siebie cieciaka z tym plisssssssssssss na chat takie odzywki. Masz
tyle for o tym ze naprawde nie trzeba pytac. Tak jest konieczne, pretensje miej
do rodzicow tylko - producent. Da sie ztym zyc bo miliony ludzi nosi i sa
efekty.

3. Data: 2007-02-14 22:11:27

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 23:07, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

> [...]
> do rodzicow tylko - producent. Da sie ztym zyc bo miliony ludzi nosi i sa

co do aparatu to sie zgodze ale z tego co wiem drucik nie zawsze jest
konieczny, jak nie wiesz o co chodzi to sie nie odzywaj

4. Data: 2007-02-14 22:18:03

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> co do aparatu to sie zgodze ale z tego co wiem drucik nie zawsze jest
> konieczny, jak nie wiesz o co chodzi to sie nie odzywaj

zle napisalem, jak jest konieczny to jest konieczny i nic z tym nie zrobisz.
Miej troche odwagi albo krzywale :D

5. Data: 2007-02-14 22:34:44

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ty stary zrzedo, idz sie gdzie indziej wyżywac ze swoimi frustracjami,
może na chat? :))

6. Data: 2007-02-14 22:49:31

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ja powaznie pytam i wdzieczna bede ze rzeczowa odpowiedz, na pewno
ktos mial z tym do czynienia, powiedzcie jakie wrazenia?

7. Data: 2007-02-14 22:49:50

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-02-14 22:49:58

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2007-02-14 23:02:06

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

poza tym czy ktos ze znawcow tematu moglby mnie przekonac o wyzszosci
aparatu metalowego nad estetycznym?

10. Data: 2007-02-14 23:09:58

Od: "shia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> poza tym czy ktos ze znawcow tematu moglby mnie przekonac o wyzszosci
> aparatu metalowego nad estetycznym?

tak - metalowy jest tanszy

pozdrawiam, shia

wodniak jader
Lekarze- władcy zycia i śmierci ?
Reumatyzm, zakażenia bakteryjne i wirusowe...
Helikobacter pylori IgG - prosba o interpretację
kupie proviron