architekt wnętrz?

1. Data: 2003-08-23 20:13:39

Temat: architekt wnętrz?
Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)
Moje pytanie dotyczy mieszkania a nie domu, ale to chyba nie ma większego
znaczenia.
Poszukuję architekta, który zaprojektuje mi ustawienie ścian, mebli, itp w
przyszłym mieszkaniu. Gdzie szukać namiarów?

1. Data: 2003-08-23 20:59:51

Temat: Re: architekt wnętrz?
Od: " nodeh" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poszukuję architekta, który zaprojektuje mi ustawienie ścian, mebli, itp w
> przyszłym mieszkaniu. Gdzie szukać namiarów?

Architekta wnętrz znajdziesz w każdej książce telefonicznej.
Ale po co szukać - ja ci to mogę zaprojektować.

1. Data: 2003-08-24 08:20:12

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nodeh <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Architekta wnętrz znajdziesz w każdej książce telefonicznej.
Dzieki, najciemniej jest pod latarnią :)

> Ale po co szukać - ja ci to mogę zaprojektować.
przemyślę to.

czy możecie polecić jakiegoś sprawdzonego architekta wnętrz? chetnie w
warszawie.

1. Data: 2003-08-24 10:57:59

Temat: Re: Re: architekt wnętrz?
Od: ogryzek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nodeh napisalo:

> Architekta wnętrz znajdziesz w każdej książce telefonicznej.
> Ale po co szukać - ja ci to mogę zaprojektować.

A ile kosztuje projekt 60m2 mieszkania ?

.

1. Data: 2003-08-26 00:53:58

Od: " nodeh" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ogryzek <k...@w...pl> napisał(a):

> A ile kosztuje projekt 60m2 mieszkania ?

Ceny u architektów zwykle mieszczą się w przedziale 30-150zł za metr
kwadratowy. Wiele tutaj zależy od renomy pracowni i miasta.

połaczenia pieca CO z regulatorem pokojowym
meble do łazienki
Gruz na działkę?
lodowka SIEMENS KG36V310SD...
Blad w akcie notarialnym