aronia

1. Data: 2002-09-10 10:03:12

Temat: aronia
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam tego z 5 kilo i nie mam zielonego pojecia, co zrobic :(
Najchetniej przetworzylabym owoce na sok z aronii, ale nie mam sokowirowki.
O dzemach z aronii nasluchalam sie, ze moga wyjsc niezbyt smaczne. Z kolei
ciotka twierdzi, ze robi pyszny dzem jablkowo-aroniowy. Ratunku!!!
Rzuccie jakimis przepisami, bo patrze na te aronie i patrze, ale nadal nie
wiem, co z nia zrobic.

pozdrawiam
Wknpim

1. Data: 2002-09-10 10:14:22

Temat: Re: aronia
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:alkgfd$rra$...@n...tpi.pl...

> Dorotko, nie dawno bylo o aronii i ja sama pisalam o dzemie mojej
> tesciowej - wlasnie aroniowo-jablkowym, bardzo smaczny jej wyszedl.
> Pamietam, ze w tym watku bylo kilka ciekawych

pewnie było jak się wczasowałam, lecę szukać w archiwum

wkn

1. Data: 2002-09-10 10:18:30

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tesciowej - wlasnie aroniowo-jablkowym, bardzo smaczny jej wyszedl.
Pamietam, ze w tym watku bylo kilka ciekawych

Basia

1. Data: 2002-09-10 12:29:41

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pronuje Ci zakup gazety "Kuchnia" z wrzesnia.
Poswiecono tam akurat artykul tym smacznym owocom.
Miedzy innymi podali przepis na dzem wiecej niz prosty:
borowki 4cz
sok z cytryny il. wg uznania
cukier 3cz
1/4 borowek rozgniesc dodac do reszty pogotowac 10 min dodac cukier i
cytryne
gotowac jeszcze 20 min.

1. Data: 2002-09-10 12:46:09

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Z" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> sok z cytryny il. wg uznania
> cukier 3cz
> 1/4 borowek rozgniesc dodac do reszty pogotowac 10 min dodac cukier i

moze sie myle, ale miedzy borowkami a aronia jest ogrooooomna roznica i w
przetworach z tych owocow tez.

pozdrawiam
Basia

ps. kiedys zlodzieje wzieli u nas na dzialce aronie za borowke
amerykanska(tak sadze), obrali krzewy do sztuki i musieli miec pewnie glupie
miny jak sie zorientowali co zebrali.

1. Data: 2002-09-11 12:25:01

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uff plame dalem.
Jakos zdawalo mi sie ,ze to ten sam owoc(pewnie dlatego,ze maly okragly i z
Ameryki;-))

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ps. kiedys zlodzieje wzieli u nas na dzialce aronie za borowke
> amerykanska(tak sadze), obrali krzewy do sztuki i musieli miec pewnie

danie banalne - zagadka :-)
Bezowy placek ze sliwkami
Endywia, jarmuż , karczochy
Rzepa