astmatyk

11. Data: 2006-10-11 13:16:55

Temat: Re: astmatyk
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:egg665$ast$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy astmatyk jest skazany na szybkie się męczenie?

Według akademickiej medycyny astma jest chorobą nieuleczalną. lekami można
tylko łagodzić jej skutki. Natomiast zmieniając swoją złą dietę na dietę
optymalną (www.optymalni.org.pl), można wyleczyć się przyczynowo z astmy.
Można też wspomóc się prądami selektywnymi, działając prądami S
(sympatycznymi), ponieważ miejscowa przewaga w oskrzelach jest układu
parasympatycznego.
Dietą i prądami można wyleczyć nawet ciężką postać astmy, z podkreśleniem,
że jeżeli nastąpiły w oskrzelach zmiany nbieodwracalne, to wówczas można
chorobę znacznie złagodzić.
Nie spotkałem astrmatyka, który nie wyleczył (przyczynowo) astmy dietą
optymalną. Warunek podstawowy: dietę stosować trzeba już wtedy zawsze,
ponieważ zawsze będzie groził nawrót astmy.
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2006-10-11 17:28:27

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMCe" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

> korzyści zdrowotne z grania w tenisa, to zapytaj lekarza ;-) Może
> opróćz korzyści zdrowotnych z uprawiania sportu liczy się jeszcze
> przyjemność, jak sądzisz?

Jak nazwa grupy pokazuje jest poświecona medycynie, nie przyjemności

13. Data: 2006-10-11 18:18:53

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):
> Użytkownik "eMCe" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

> Jak nazwa grupy pokazuje jest poświecona medycynie, nie przyjemności

Taaaa, to rzeczywiście argument. Spadłam z krzesła z wrażenia.

Żaden astmatyk nie jest w stanie znieść większego wysiłku bezobjawowo.
Czy to granie w tenisa, czy bieganie, czy inna forma aktywności (bodaj
dość szybkie podbieganie do autobusu) w której oskrzela odgrywają
istotną rolę. Pół mojej rodziny jest chora na astmę i właściwie leczona,
pod stałą kontrolą albo pulmunologów albo alergologów i wiem co można
czego nie i wiem też, że nie ma cudownego leku(ów), które spowodują, że
przy większym a czasem mniejszym wysiłku będziemy tak wydolni oddechowo
jak osoby zdrowe.
Wydaje mi się, że dalsza dyskusja na ten temat nie ma najmniejszego sensu.
eMCe

14. Data: 2006-10-11 19:52:13

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaa, to rzeczywiście argument. Spadłam z krzesła z wrażenia.

A co to nas obchodzi, że spadłaś?

> [...]
> wydolni oddechowo jak osoby zdrowe.
> Wydaje mi się, że dalsza dyskusja na ten temat nie ma najmniejszego

Dobrze ci się wydaje. Dalsza dyskusja z tobą, czyli absolutnym laikiem,
dla którego świat zaczyna sie i kończy na dupach rodziny, jest
rzeczywiście bez sensu.
A wiesz może dlaczego sportowcy tak często, częściej niż inni stosują
leki p/astmatyczne? No widzisz, nie wiesz? To siedź cicho i nie zabieraj
głosu, jak nie masz pojęcia o sprawie?

15. Data: 2006-10-12 04:33:09

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):
> To siedź cicho i nie zabieraj
> głosu, jak nie masz pojęcia o sprawie?
Dobrze Panie mądry już siedzę cicho :P A zabierać głos będę, bo z tego
co się orientuję nadal mieszkamy w wolnym kraju.
eMCe

16. Data: 2006-10-13 19:32:41

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Oct 2006 15:16:55 +0200, j...@n...pl wrote:

> [...]
> tylko łagodzić jej skutki. Natomiast zmieniając swoją złą dietę na dietę
[...]

Jak również wilkakorą, urynoterapią, lewatywami i biorezonansem. Wybór
nalezy do Ciebie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

17. Data: 2006-10-14 08:39:29

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak również wilkakorą, urynoterapią, lewatywami i biorezonansem. Wybór
> nalezy do Ciebie.

Jakby to napisał nie lekarz, rozumiem, ale Ty, to ostatnia głupota....
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2006-10-14 08:52:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Oct 2006 10:39:29 +0200, j...@n...pl wrote:

> Jakby to napisał nie lekarz, rozumiem, ale Ty, to ostatnia głupota....

Dieta wysokotłuszczowa jest równie dobrze udokumentowana, a dowody na
jej skuteczność są równie dobre, jak pozostałych wymienionych przeze
mnie metod. W zwróceniu na to uwagi nie widze nic głupiego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

19. Data: 2006-10-14 18:53:07

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Aha, leczenie astmy lewatywą jest mądre i rzeczowe - nie wiedziałem...:
Jeżeli lekarz tak mówi...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2006-10-14 20:15:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Oct 2006 20:53:07 +0200, j...@n...pl wrote:

> Aha, leczenie astmy lewatywą jest mądre i rzeczowe - nie wiedziałem...:
> Jeżeli lekarz tak mówi...:)))

"Leczenie" astmy lewatywą jest równie "mądre i rzeczowe", jak "leczenie"
jej dietą wysokotłuszczową.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

kanalik łzowy-gdzie gromadzi sie najczęsciej ropa?
ból głowy i szyji
jakim jestes calownikiem:) sprawdz sie test! NAGRODY OD NIVEA !
krwiomocz, bóle stawu skokowego
USG - nerka prosba o interpretacje