astrologia - kurs

1. Data: 2000-02-14 22:57:10

Temat: astrologia - kurs
Od: Albireo <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanych nauka astrologii serdecznie zapraszamy na kurs dla
poczatkujacych: "Horoskop - podstawy interpretacji".
Poczatek 24 marca w Warszawie.

Szczegoly:
a...@a...com.pl
http://www.albireo.com.pl

Pozdrawiam serdecznie :)
Mii

1. Data: 2000-02-15 04:05:24

Temat: Re: astrologia - kurs
Od: m...@i...com (Miernik) szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@a...com.pl>, Albireo wrote:
>Zainteresowanych nauka astrologii serdecznie zapraszamy na kurs dla
^^^^^
ROTFL....

>poczatkujacych: "Horoskop - podstawy interpretacji".

Wiesz co, rożne rzeczy można nazwać nauką...
nauką inaczej.

Miernik / / mailto:m...@i...com
/ / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/

1. Data: 2000-02-15 11:41:57

Od: Mii <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miernik wrote:

> ^^^^^
> ROTFL....
> Wiesz co, rożne rzeczy można nazwać nauką...
> nauką inaczej.

Witam... jest jeszcze nauka szydelkowania, nauka surfingu, nauka grania
na trabce... bo trzeba sie tego nauczyc zeby umiec to dobrze robic.
Przeciez nikt tu nie mowil, ze astrologia jest nauka. Czasami pomysl
zanim sie do czegos czepniesz ;)

1. Data: 2000-02-15 20:31:37

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mii <k...@r...com.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: Miernik wrote:
: >
: > In article <3...@a...com.pl>, Albireo wrote:
: > >Zainteresowanych nauka astrologii serdecznie zapraszamy na kurs dla
: > ^^^^^
: > ROTFL....
: > Wiesz co, ro?ne rzeczy mo?na nazwa? nauk?...
: > nauk? inaczej.
:
[...]

Witam. Akurat ten Miernik nie twierdził, że astrologia jest nauką. Któżby
śmiał zniżać astrologię do nauki ;-)

nauka [...] 3. <<uczenie się, kształcenie się lub uczenie, kształcenie
kogoś, lekcje studia edukacja>> (Sł. jęz. polskiego PWN)

Zaraz, jak to było z tymi badaniami wśród Polaków na zrozumienie tekstu?
;-)

--
Sławomir Molenda (j...@z...univ.gda.pl)
"I'm going to hang up this phone and then I'm going to show these people

1. Data: 2000-02-15 20:36:17

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: Witam. Akurat ten Miernik [...]

Przepraszam. Chodziło mi o oryginalnego nadawcę. Miernik mi namieszał, bo
mam go w KF ;-)
--
Sławomir Molenda (j...@z...univ.gda.pl)
"I'm going to hang up this phone and then I'm going to show these people
what you don't want them to see."

Czy to jest bardzo dziwne...
Naucz się słuchać, okazja czasem puka bardzo cicho,
Cele w życiu
Walentynki, walentynki......la la la
Dzis mi smutno