zwolnienie z wojska

1. Data: 2000-02-14 23:54:39

Temat: zwolnienie z wojska
Od: "Krzysiek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam takie pytania:

Jakie dolegliwości z zakresu zdrowia psychicznego przyczyniają się do
zwolnienia z służby wojskowej?
Czy zdarza się, że komisje poborowe lekceważą zaświadczenia psychologów i
przyznają kategorię A osobom, posiadającym od lat kartoteki w poradniach
psychologicznych, osobom którym przysługiwać powinno zwolnienie? Jak można
się przed tym obronić?

Pozdrawiam:
Krzysztof

1. Data: 2000-02-15 01:09:48

Temat: Re: zwolnienie z wojska
Od: "DrYazzgod" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B0q4.13857$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> w poradniach psychologicznych, osobom którym przysługiwać
> powinno zwolnienie? Jak można się przed tym obronić?

Sama kartoteka moze Ci nie wystarczyc. Najlepiej miec papiery, ze
jestes w trakcie leczenia u psychiatry lub wymagasz regularnej terapii
u jakiegos psychola klinola; no i oczywiscie opinia od nich. Najlepsza
choroba, to oczywiscie schizo..., ale jak nie umiesz sciemniac, to nie
rob tego, bo najglupszy psychiatra Cie przejrzy. Poza tym gdybys mimo
wszystko dostal taka diagnoze, to bedziesz mial zafajdane papiery; a
wtedy tzw. spoleczenstwo oleje Cie: zero pracy, zero normalnych
kontaktow z ludzmi, zero czegokolwiek...
Wystarczajace moga byc jakas "przykra nerwica", nieprawidlowa
osobowosc np. antyspoleczna, czy jakies takie inne klinolskie bzdety.
Ale naprosciej byloby zrobic tak jak ja. Zrobilem sobie na klatce
sredniej wielkosci dziare i to wystarczylo, zeby dostac odroczenie na
rok, potem znowu na rok itd., az mi stuknelo 28 i z glowy.
Pozdrawiam i zycze powodzenia.
Make Love Not War.

DrYazzgod

1. Data: 2000-02-15 16:49:46

Od: "POOH" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychologicznych, osobom którym przysługiwać powinno zwolnienie? Jak można

Zajrzyj do archiwum rzeczpospolitej www.rzeczpospolita.pl - tam znajdziesz
spis chorób zwalniających ze służby wojskowej!

Pozdrawiam
POOH

1. Data: 2000-02-15 23:46:23

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:

> [...]
> psychologicznych, osobom którym przysługiwać powinno zwolnienie? Jak można

ja nie mialem zadnych kartotek - napisalem, ze jestem gejem, boje sie
dyskryminacji itp. itd. no i dostalem "D" z paragrafem "osobowosc
nieprawidlowa uposledzajaca zdolnosci przystosowawcze" :-)

cooool, no nie?

axel d.
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-16 00:25:19

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychologicznych, osobom którym przysługiwać powinno zwolnienie? Jak można

Nie prosciej iść na studia? Zaświadczenie od psychiatry czy od psychologa
moze ci w przyszłosci nabruździć. Kolega przez takie głupie zagranie w
przeszłosci nie może dostać prawa jazdy.

Asmira

1. Data: 2000-02-17 09:53:42

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Asmira wrote:

> [...]
> moze ci w przyszłosci nabruździć. Kolega przez takie głupie zagranie w
> przeszłosci nie może dostać prawa jazdy.

po studiach tez biora do wojska na pol roku, wiec to nie ma
najmniejszego sensu, szczegolnie jesli ktos nie chce isc na te studia...

axel d.

ps. byc moze niedlugo powstanie grupa o wojsku w polsce (o sytuacji
poborowych, wku itp.)
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-17 12:28:48

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> [...]
>
> axel d.
>
> ps. byc moze niedlugo powstanie grupa o wojsku w polsce (o sytuacji

Wow - o moim mężu zapomnieli. Bo studia skończył, kategoria A jak byk - i
nic :-))
Ale tak poważnie, to można teraz wybrać się na studia - odwlecze się wojsko
o 5 lat, a przez ten czas przepisy zmienią się jeszcze z 10 razy. Może
będziemy mieć armię wyłącznie zawodową (wiem, że na razie mozna to uznacza
sprzeczne z Konstytucją), a może wszyscy, bez względu na wymówki i tak będą
musieli odsłużyć.
Póki co szkoła jest pewnym rozwiązaniem.

Asmira

astrologia - kurs
Czy to jest bardzo dziwne...
Naucz się słuchać, okazja czasem puka bardzo cicho,
Cele w życiu
Walentynki, walentynki......la la la