ataki paniki

1. Data: 2001-12-06 16:54:47

Temat: ataki paniki
Od: b...@a...com (Balbinka) szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Czy ataki paniki (zwiazane z lataniem w samolocie), ktore moge opisac
jako przerazajacy lek ktory paralizuje mnie w czasie lotu (i przed!),
nie pozwala mi sie skoncentrowac nad niczym, lepiej leczyc hipnoza czy
tabletkami? Moj lekarz dal mi tabletki, ale sa on troche usypiajace
wiec nie za bardzo lubie je brac. Zauwazylam ze moj stan sie zaczyna
pogarszac, a niestety latac musze i to dosyc czesto. Powrot z wakacji
to dla mnie okrzyk: dzieki bogu ze przezylismy! Wszelkie logiczne
myslenie i rachunki prawdopodobnienstwa niestety moj mozg przyjmuje na
chwile i potem odsuwa je na bok i dalej sie boje.

DZieki za wszelkie sugestie.

Balbinka

2. Data: 2001-12-06 20:44:12

Temat: Re: ataki paniki
Od: "2mat" <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> myslenie i rachunki prawdopodobnienstwa niestety moj mozg przyjmuje na
> chwile i potem odsuwa je na bok i dalej sie boje.

To zależy. Zwykle lekami uzyskuje się efekt po prostu szybciej. Ale nie
zawsze u wszystkich działają. Poza tym nie wszystkie leki są równe sobie pod
względem działania na dane zaburzenia lękowe.

--
---
Pozdrowiania

3. Data: 2001-12-07 04:39:17

Od: u...@v...com (Ultor) szukaj wiadomości tego autora

Ja tam proponuje szklaneczke szkockiej w czasie lotu :)

4. Data: 2001-12-08 00:16:07

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

po mojemu leki nie sa wystarczajaca zecza zeby leczyc fobie , farmakoterapia
powinna isc w parze z psychoterapia , w przypadku fobii najlepiej
behawioralna( cos w rodzaju powolnego odczulania cie i uczenia podchodzenia
do danej rzeczy bez leku) wiesz nie mnozna do konca zycia brac tabletek
prawda?
pzdr Tichy

5. Data: 2001-12-08 21:09:38

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje rower - serio :)

d.

Użytkownik "Tichy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
podchodzenia
> do danej rzeczy bez leku) wiesz nie mnozna do konca zycia brac tabletek

sodium lauryl ...
Diagnostka chorób serca przez sieć - zapytanie
Dziwny problem, kontynuacja
nerki a dieta
tarczyca