atopowe zapalenie skóry

1. Data: 2005-01-04 19:06:07

Temat: atopowe zapalenie skóry
Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Cierpie na AZS. Od jakiegoś pół roku nie mogę tego zwalczyć. Pojawiło mi się
na dłoniach.
Oczywiście leczę się u dermatologa.
Czy macie jakiś swoje doświadczenia z ta chorobą? Jak długo w Waszym
przypadku trwało leczenie, co powodowało objawy, jak się leczyliście?

2. Data: 2005-01-05 00:10:32

Temat: Re: atopowe zapalenie skóry
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Cierpie na AZS.

ja też cierpie....

>Od jakiegoś pół roku nie mogę tego zwalczyć.

ja też nie potrafię bo tak naprawde to zwalczyć sie tego za bardzo nie da
(mozna podleczyć)

>Pojawiło mi się na dłoniach.

też mam na dłoniach....

> Oczywiście leczę się u dermatologa.

też się leczę....

> Czy macie jakiś swoje doświadczenia z ta chorobą? Jak długo w Waszym
> przypadku trwało leczenie, co powodowało objawy, jak się leczyliście?

AZS mam jakieś 10 lat, mniej więcej od czasów liceum. Stany uśpienia objawów
trwają zaleznie od tego czy mam kontakt z wodą i innymi czynnikami
wywołującymi AZS czy nie. Teraz przy maleńkim dziecku rzadziej. Odwiedziłam
wielu lekarzy, żaden nie dawał mi nadziei na pełne wyleczenie. Ważne jest
żeby zaleczać chore miejsca bo dzieki temu AZS nie rozprzestrzenia się na
inne partie ciała. Uzywałam wielu masci i kremów. Najbardziej skuteczny ale
jednocześnie dosć niszczący skórę to Elocom (na stedydach). Gdy wieczorem
posmaruje Elocomem na drugi dzien zwykle jest spokój.. do nastepnego razu.
Oczywiście trzeba tez mocno natłuszczać np Lipobasą. Ostatnio wypróbowałam
Elidel (bez sterydów), niestety u mnie nie poskutkował, widać mam zbyt
zaawansowane AZS. A szkoda bo sporo kosztuje i leży nieuzywany.
Co nasila objawy - upały, pot, stres, zmęczenie, woda, detergenty typu
mydła, płyn do naczyń......
Z tego co wiem AZS ma podłoże genetyczne - mój dziadek miał i mój brat ma.
Jesli chcesz wiedziec wiecej - pytaj.

pozdrawiam,
Ola z AZS

3. Data: 2005-01-05 12:09:47

Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy macie jakiś swoje doświadczenia z ta chorobą? Jak długo w Waszym
> przypadku trwało leczenie, co powodowało objawy, jak się leczyliście?

mi pomogla
szczotka plastikowa i codzienne szorowanie nia skory pod prysznicem. Na
poczatku bolalo nie do wytrzymania a teraz moge szorowac z calej sily. Ze
skory znikly wszelkie syfy, mocno ograniczyl sie lupiez bo glowe tez mocno
szoruje a potem polewam bardzo goraca woda na granicy wytrzymalosci.
Wczesniej wydawalem spore sumy na rozne srodki ale bezskutecznie.
Teraz skora nie swedzi wiec nie musze sie drapac, przestalem gubic wlosy z
glowy.

4. Data: 2005-01-05 17:16:14

Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzywałam wielu masci i kremów. Najbardziej skuteczny ale
> jednocześnie dosć niszczący skórę to Elocom (na stedydach). Gdy wieczorem
> posmaruje Elocomem na drugi dzien zwykle jest spokój.. do nastepnego razu.
Ja muszę smarować przez jakiś tydzień i po tym czasie ręce mi sie
wygładzają. Ale jak odstawię maść to problem zaraz wraca. AZS
Przechodziłem także testy na alergeny punktowe i płatkowe. Niestety nie
znalazłem alergenu.

> Oczywiście trzeba tez mocno natłuszczać np Lipobasą.
Też używam Lipobase ale tylko w pracy i tylko dlatego bo jest w tubce (łatwe
do noszenia ze sobą) ale wolę maści robione na receptę (z witaminą A i
salicyliną), są znacznie tańsze i wydje mi się, że bardziej mi pomagają. Ale
generalnie natłuszczenie skóry pomaga.

> Z tego co wiem AZS ma podłoże genetyczne - mój dziadek miał i mój brat ma.
U mnie na to cierpi mój ojciec.
W tej chwili zacząłem brać zastrzyki (przez siedem dni domięśniowo).
Niestety w tej chwili nie pamiętam nazw. Następnym razem sie poprawię i
uzbroję w nazwy.

5. Data: 2005-01-06 13:56:15

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej chwili zacząłem brać zastrzyki (przez siedem dni domięśniowo).
> Niestety w tej chwili nie pamiętam nazw. Następnym razem sie poprawię i
> uzbroję w nazwy.

napisz proszę jak sie nazywają, jestem bardzo ciekawa czy Ci pomogły, może i
ja je zaaplikuję ?

pozdrawiam, Ola

6. Data: 2005-01-06 14:48:48

Temat: Re: atopowe zapalenie skóry [OT]
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

crjg0n$e0t$...@n...rsk.pl,
misiaola <m...@o...pl>:

Przepraszam, odbierasz poczte pod powyzszym adresem?
Pisalem do Ciebie na ten adres i na wprost (przepelniona skrzynka) w sprawie
Elidelu.

mkarta na serw. o2.pl

--
Robert

7. Data: 2005-01-06 17:31:25

Od: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisz proszę jak sie nazywają, jestem bardzo ciekawa czy Ci pomogły, może
> ja je zaaplikuję ?

Phenazolinum, to jest lek przeciwuczuleniowy. Mój lekarz podejrzewa, że taka
jest przyczyna mojego AZS.
Jutro też idę na zastrzyk :) oj!

8. Data: 2005-01-06 18:16:35

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Phenazolinum, to jest lek przeciwuczuleniowy. Mój lekarz podejrzewa, że
taka
> jest przyczyna mojego AZS.
> Jutro też idę na zastrzyk :) oj!

Aha, dzieki za info. Troszkę dziwne że aplikują Ci lek przeciwuczuleniowy
podczas kiedy testy nic nie wykazały.
Będę wdzieczna jak napiszesz czy Ci pomogły....
powodzenia, Ola

lewatywa - pytanie
Proteiny
prośba o interpretacje wyniku badania tymanometrycznego uszu
dla ortopedy ortopedy
Carisolv na prochnice - jakie opinie