automat do chleba raz jeszcze

21. Data: 2011-02-01 23:05:04

Temat: Re: automat do chleba raz jeszcze
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 23:48:08 +0100, Panslavista napisał(a):

> Ja też piekę normalny: 1,2kg mąki, 4 łyżeczki soli i 4 do 6 łyżeczek cukru.

Cukru daję połowę tego - tylko do zaczynu, kiedy pobudzam drożdże. A
automat mi nie dopieka góry na brązowo, tylko słomkowo. I nie chrupiąco.
Owszem, spód i boki chleba w porządku.

No i dlatego wyemigrował na półkę w spiżarni, na czas, kiedy nie będzie
innego sposobu pieczenia, moze się tak zdarzy.

22. Data: 2011-02-01 23:25:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 00:02, Ikselka pisze:

> No proszę, a tak się kiedyś dziwiłaś moim porom pisywania w grupach :-)

0:30 to dla mnie całkiem normalna godzina. Później już się kwalifikuje
do bezsenności.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

23. Data: 2011-02-01 23:39:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Feb 2011 00:25:05 +0100, Aicha napisał(a):

> 0:30 to dla mnie całkiem normalna godzina. Później już się kwalifikuje
> do bezsenności.

A ja myslałam, że bezsenność to brak zdolności zasypiania niezależnie od
pory.
Mnie się najlepiej śpi od 4:00 do 12:00. Mam przesuniętą fazę... czegoś tam
:-)

24. Data: 2011-02-02 07:32:06

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja też piekę normalny: 1,2kg mąki, 4 łyżeczki soli i 4 do 6 łyżeczek
> cukru.

Chałkę pieczesz?

Qra

25. Data: 2011-02-02 08:02:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message
> Dnia dzisiejszego niebożę Panslavista wylazło do ludzi i marudzi:

> Chałkę pieczesz?
>
> Qra

Pisałem o chlebie. Automatu używam tylko do wyrabiania i wyrastania
ciasta, które przekładam do dwu keksówek, w automacie można piec ciasto do
600g mąki, więcej się nie zmieści.
Plecionek nie piekłem nigdy, nie interesuje mnie pieczywo z pejsami.

26. Data: 2011-02-02 08:42:12

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to jakieś przepisy regulują, kiedy powinno się spać? :)

nocna taryfa jest od 22:00

27. Data: 2011-02-02 08:44:29

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja też piekę normalny: 1,2kg mąki, 4 łyżeczki soli i 4 do 6 łyżeczek
> cukru.
ja daję 1 platikową łyżkę taka trochę większa od łyżeczki
curku daję tyle samo

28. Data: 2011-02-02 08:44:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 09:42, zlotowinfo pisze:

> nocna taryfa jest od 22:00

I cisza nocna.

29. Data: 2011-02-02 10:12:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Feb 2011 09:44:51 +0100, Aicha napisał(a):

> I cisza nocna.

W bloku - tak. Mnie nie obowiązuje. Mieszkam na pustkowiu, mogę szaleć do
rana choćby. Z fajerwerkami.

30. Data: 2011-02-02 10:29:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 11:12, Ikselka pisze:

> W bloku - tak. Mnie nie obowiązuje. Mieszkam na pustkowiu, mogę szaleć do
> rana choćby. Z fajerwerkami.

Głupiaś. Jak but.
http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,5420155.html
http://www.euroislam.pl/index.php/2009/11/imam-ukara