automaty do pieczenia chleba - ile mieszadeł?

21. Data: 2006-10-02 09:03:23

Temat: Re: automaty do pieczenia chleba - ile mieszadeł?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika Widawska" <d...@b...man.szczecin.pl> wrote in message
news:efqjcb$l3r$1@zeus.man.szczecin.pl...

> Piekę. Nie chce mi się robić ciasta, stawiać do wyrośnięcia, a potem piec
> czyli warować półtorej godziny w okolicach piekarnika.
> Marzy mi się też ciepłe pieczywo na śniadanie, a do tego musiałabym mieć
> niebywałe zacięcie...
>
> Dominika

Prosty przepis na chleb 1250g:

80 dag pszennej
400ml wody
4 łyżeczki cukru
4 łyżeczki soli
5dag margaryny (masło lepsze)
1/4 paczki świeżych drożdży

Opcje:
a) na w/w tłuszczu zezłocić posiekaną cebulę.
b) przyprawy to głównie nasiona - mak, kminek, czarnuszka, słonecznik i
inne, lub zioła - oregano, majeranek, itp.

Nalać do foremki wodę, wkroić tłuszcz lub wlać ochłodzony roztopiony, wsypać
mąkę wymieszaną z cukrem, solą i ewentualnymi przyprawami, na koniec
pokruszyć po powierzchni drożdże. Włączyć opcję "ciasto" (Teig), po
wymieszaniu przełączyć na "chleb normalny" lub "chleb biały" - najczęściej
jest to pozycja"1" i ustawić "skórkę" - jaką kto lubi...

22. Data: 2006-10-06 10:40:13

Temat: Re: automaty do pieczenia chleba - KTÓRE?
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Widawska napisał(a):

> A może lepiej elta?
> http://www.allegro.pl/item128756589_automat_do_wypie
ku_chleba_nowy.html

Kupiłam Eltę, wczoraj do mnie dotarła i zrobiłam wieczorem test na
razowym Delecty (najmniej by mi było szkoda, jakby się zmarnował).
Jest fajnie.

Jak mi jeszcze mieszanki.pl odeślą kasę (ponoć już poszła, ale coś nie
widać) za nieszczęsnego Clatronica z jednym mieszadłem, będzie super.

pzdr.
Dominika

23. Data: 2006-10-06 11:28:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak mi jeszcze mieszanki.pl odeślą kasę (ponoć już poszła, ale coś nie
> widać) za nieszczęsnego Clatronica z jednym mieszadłem, będzie super.

Trzeba było mnie posłuchać - nie mam interesu w oszukiwaniu kogokolwiek, ani
satysfakcji.

24. Data: 2006-10-06 12:30:36

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Trzeba było mnie posłuchać - nie mam interesu w oszukiwaniu kogokolwiek, ani
> satysfakcji.

Przeca posłuchałam. :-)
Zagooglałam i napisałam na pl.rec.kuchnia PO ZAKUPIE Clatronica.
Mea culpa, pierwszy raz bez konsultacji z niusami zrobiłam zakup z obcej
mi dziedziny, do tego byłam pewna, że kupuję model z 2 mieszadłami.

pzdr.
Dominika

25. Data: 2006-10-06 14:25:59

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba było mnie posłuchać - nie mam interesu w oszukiwaniu kogokolwiek,
> ani satysfakcji.

Ani interesu, ani satysfakcji.
No to koniec!

d.

26. Data: 2006-10-09 12:28:57

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika Widawska napisał(a):

> Jak mi jeszcze mieszanki.pl odeślą kasę (ponoć już poszła, ale coś nie
> widać) za nieszczęsnego Clatronica z jednym mieszadłem, będzie super.

Jest super, kasa doszła, acz wyszła jakby z poślizgiem...
(dopisuję dla potomnych czyli googlaczy)

Dominika

27. Data: 2006-12-07 20:18:04

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

1

> Mieszkasz w Szczecinie - nie lepiej pojechać do Niemiec i tam sobie kupić?
> Nawet na eBayu http://www.ebay.de ?

Nie bardzo wiem jak sie poruszać po niemieckich sklepach. Jakiś
drogowskaz? ;)

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

28. Data: 2007-01-01 14:23:17

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek napisał(a):
> "Abrakadabra" <g...@o...pl> wrote in message

> Problem? I w tym z jednym i w tym z dwoma mieszadłami można wyjąć z gorącego
> chleba i ja tak robię, jak i z wystygniętego. Widziałem konstrukcję
> piekarnika z mieszadłami opuszczającymi się od góry, ale nie pamiętam
> gdzie...

A nie masz problemu z wyjęciem chleba z foremki _wraz_ z mieszadłami?

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

biała w piwie