automatyczny wentylator łazienkowy - czy to dobry pomysł?

1. Data: 2002-04-15 18:46:07

Temat: automatyczny wentylator łazienkowy - czy to dobry pomysł?
Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, z automatyczną żaluzją , higrometrem i fotokomórką. Czy warto
w to urządzenie zainwestować 140,- PLN? Mam problemy z wentylacją łazienki i
stąd ten pomysł.
Pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-04-16 07:40:45

Od: "JP" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to o tyle wygodne, że nie musisz pamiętac o włączaniu i wyłączaniu
wentylatora przed i po kąpieli
ja mam piecyk gazowy, podczas pracy nie może działac wentylator, więc
kupiłem zwykły, "na sznurek" i włączam go dopiero po kąpieli. a że łazienka
szybko się wentyluje, więc po paru minutach go wyłączam (przydatny jest
głównie w lecie, gdy jest słabszy ciąg)
Musisz sam przemyślec sprawę

JP

1. Data: 2002-04-16 11:02:58

Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ciekawości jaki to producent ?

Stefania

1. Data: 2002-04-17 07:04:02

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2002 20:46:07 +0200, "macho" <m...@w...pl>
wklepal(a):

>Jak w temacie, z automatyczną żaluzją , higrometrem i fotokomórką. Czy warto
>w to urządzenie zainwestować 140,- PLN? Mam problemy z wentylacją łazienki i
>stąd ten pomysł.

Nie warto - z Maxpol-u wentylator wyciagowy z ruchoma zaluzja , z
siatka, wylacznikiem czasowym, fotokomorka i higrostatem kosztuje ok.
60zl (wg producenta - sprawdz www.maxpol.pl )

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-04-17 07:17:14

Od: "Jacek" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja podlaczylem wentylatr do instalacji oswietleniowej i jak wlaczam swiatlo
to jednoczesnie wlacza sie wentylator. Uwazam ze to jest praktyczne
rozwiazanie i polecam je na przyszlosc.
pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2002-04-17 13:17:38

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ja podlaczylem wentylatr do instalacji oswietleniowej i jak wlaczam
swiatlo
> to jednoczesnie wlacza sie wentylator. Uwazam ze to jest praktyczne
> rozwiazanie i polecam je na przyszlosc.

Ja mam podobnie tylko jeszcze dołożyłem pdzełącznik od wentylatora przy
lampce bo czasam denerwuje jak chodzi.

Jarek

1. Data: 2002-04-17 15:44:41

Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile dobrze pamiętam to firma nazywa się DOSPEL albo coś w tym rodzaju
Grzegorz

1. Data: 2002-04-17 15:47:23

Od: "macho" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zainteresowanie tematem . Przemyślałem sprawę i ten wentylator
automatyczny odpada bo mam piecyk gazowy w łazience. Muszę zainstalować z
wyłącznikiem ręcznym tak jak radzi JP.
pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2002-04-18 14:00:11

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
swiatlo
> to jednoczesnie wlacza sie wentylator. Uwazam ze to jest praktyczne

Ewentualnie wentylator na fotokomorke i wylacznik czasowy.
Tez fajna sprawa.

Karol

Re: FOTEL SKÓRZANY Z WBUDOWANYM PODNóżKIEM ...
Przepisanie mieszkania - (co i jak załatwiać)?
termostat-wymiana
Zamki do drzwi - jakie ?
jaka farba/lakier na MDF