avon - cien

1. Data: 2004-05-15 18:55:38

Temat: avon - cien
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

zastanawiam sie nad cieniem "futurysta" avonu. Jego kolor bardzo mi sie
podoba, zastanawiam sie tylko jak sprawdza sie w praniu, a nie jest z tych
najtanszych. glownie chodzi mi o to, czy nie zbiera sie w zalamaniu powieki.

pozdr
Paula

1. Data: 2004-05-16 07:06:58

Temat: Re: avon - cien
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paula <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c85ovu$mkp$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> podoba, zastanawiam sie tylko jak sprawdza sie w praniu, a nie jest z tych
> najtanszych. glownie chodzi mi o to, czy nie zbiera sie w zalamaniu

Mam Brown Sugar i fajnie mi sie go nosi , nic mi sie nie zbiera . Ja jestem
zadowolona:)
=====
annaM

1. Data: 2004-05-16 15:54:50

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:c85ovu$mkp$...@i...gazeta.pl...

> powieki.
>
> Mam Brown Sugar i fajnie mi sie go nosi , nic mi sie nie zbiera . Ja

wlasnie chodzi mio ten kolor:) jest bardzo ladny. myslalam nad tym cieniem
na wakacje - jest wygodny i szybki do stosowania. nie trzeba taszczyc
wszystkich pedzelkow ze soba:)
a moze znacie tego typu cien innych firm?

pozdr
Paula

1. Data: 2004-05-16 18:06:25

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paula <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c882nn$e1f$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> wszystkich pedzelkow ze soba:)
> a moze znacie tego typu cien innych firm?

Na targu kupilam za 5 zlotych ruby rose, cien kremowy w takim opakowaniu jak
lakier do paznokci, Inglot ma cien w formie olowka , tylko ze jest
plastikowy i za bardzo nie wiem , jak go temperowac, tak jak zwykly olowek?
Nie mam pojecia:(
=====
annaM

kosmetyczne sklepy internetowe