kosmetyczne sklepy internetowe

1. Data: 2004-05-15 14:56:46

Temat: kosmetyczne sklepy internetowe
Od: "Ewa " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

podajcie prosze adresy sklepów internetowych gdzie mozna kupic równiez
polskie tansze kosmetyki.

1. Data: 2004-05-15 15:02:44

Temat: Re: kosmetyczne sklepy internetowe
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.esentia.pl

1. Data: 2004-05-15 15:22:05

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ewa " <a...@W...gazeta.pl>

>podajcie prosze adresy sklepów internetowych gdzie mozna kupic równiez
>polskie tansze kosmetyki.

www.kosmetycznykram.pl - co prawda sklep wygląda przekoszmarnie, ale
za to można płacić przelewem. W esentii, niestety, tylko przy odbiorze
(mają to zmienić od wakacji).

an/

1. Data: 2004-05-15 16:39:34

Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> www.kosmetycznykram.pl - co prawda sklep wygląda przekoszmarnie, ale
> za to można płacić przelewem. W esentii, niestety, tylko przy odbiorze
> (mają to zmienić od wakacji).
>
> an/

Nie radzę wchodzić na tą stronę, mój antywir alarmował dwa razy przy próbie
jej otwarcia...
Pozdr.
Ula

1. Data: 2004-05-15 18:13:18

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl>

>Nie radzę wchodzić na tą stronę, mój antywir alarmował dwa razy przy próbie
>jej otwarcia...

a co dokładnie mówił? pewnie jakieś cookies pobiera i tyle.

an/

1. Data: 2004-05-15 19:08:51

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie radzę wchodzić na tą stronę, mój antywir alarmował dwa razy przy
próbie
> jej otwarcia...

U mnie się dzieje to samo, po kliknęciu na tą stronę za każdym razem
wyskakuje okno z komunikatem, że antivir guard wykrył wirusa "trojan horse",
bardzo podejrzane!

Jasti

1. Data: 2004-05-15 19:14:43

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 15 May 2004 21:08:51 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@i...pl> i powiedziała:

> U mnie się dzieje to samo, po kliknęciu na tą stronę za każdym razem
> wyskakuje okno z komunikatem, że antivir guard wykrył wirusa "trojan horse",
> bardzo podejrzane!

A możesz poprosić kogoś, żeby Ci tego antivir guarda skonfigurował?

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-05-15 19:58:48

Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co dokładnie mówił? pewnie jakieś cookies pobiera i tyle.

Nie pobiera cookies, aż takim laikiem w tej kwestii nie jestem :-) To
trojan, jak napisała Jasti, a nazywa się tr.startpage.fi .
Pozdr.
Ula

1. Data: 2004-05-15 20:24:24

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl>

>Nie pobiera cookies, aż takim laikiem w tej kwestii nie jestem :-) To
>trojan, jak napisała Jasti, a nazywa się tr.startpage.fi .

nic dziwnego, że niczego niepokojącego nie zauważyłam - to coś umie
ugryźć tylko IE, NN nie. i nie jest specjalnie jadowite ani trudne w
usunięciu. proszę: http://42.pl/url/4Sm

an/

1. Data: 2004-05-15 20:43:43

Temat: Trojan, było: Re: kosmetyczne sklepy internetowe
Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic dziwnego, że niczego niepokojącego nie zauważyłam - to coś umie
> ugryźć tylko IE, NN nie. i nie jest specjalnie jadowite ani trudne w
> usunięciu. proszę: http://42.pl/url/4Sm

Niemniej jednak jest to wirus. I to jakoś niespecjalnie wzbudza moje
zaufanie do tej witryny. A to, że Ty czy ja umiemy go usuwać nie świadczy
jeszcze o tym, że każdy umie i może sobie bez obaw wirka ściągnąć na dysk.
Pozdr.
Ula

kosmetyczne sklepy internetowe
szampony - chwale i ganie