awokado

1. Data: 2001-02-09 09:29:39

Temat: awokado
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam sobie wczoraj paste z awokado (po raz drugi). Poprzednio byla
zielona, a tym razem po niedlugim czasie zszarzala, prawie jak starte
ziemniaki. Zrobilam wszystko identycznie jak ostatnim razem - awokado
rozgniecione plus sol, sok z cytryny, cebulka i kapka oliwy. Co moze byc
powodem ? - nie wyglada zbyt apetycznie.
Asia

1. Data: 2001-02-09 09:55:41

Temat: Re: awokado
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rozgniecione plus sol, sok z cytryny, cebulka i kapka oliwy. Co moze byc
>powodem ? - nie wyglada zbyt apetycznie.

Wiecej soku z cytryny. I to od razu

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-09 13:34:42

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-09 18:56:33

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote in message <3...@n...vogel.pl>...
>zrobilam sobie wczoraj paste z awokado....<

sa rozne metody, ale, wg. mnie najlepiej nie uzywac metalowych sztuccy do
obrobki, ja obieram awokado drewniana szpatulka i rozgniatam drewnianym
tluczkiem.
katarzyna

1. Data: 2001-02-12 20:35:52

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik katarzyna <K...@p...net> w wiadomości do grup

> sa rozne metody, ale, wg. mnie najlepiej nie uzywac metalowych sztuccy do
> obrobki, ja obieram awokado drewniana szpatulka i rozgniatam drewnianym
> tluczkiem.
> katarzyna

"rdzewne" metalowe zaszkodza, nierdzewne nie powinny, najlepsze efekty tak
jak pisze Krysia zapewnia sok z cytryny.

Kaklucha

RE: ?limaki
Re: Szafran
ślimaki