azalia pontyjska - jak rozmnożyć??

31. Data: 2003-05-20 13:21:31

Temat: Re: azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No to mamy komplet.Puszcza Notecka,czemu nie.Szczegóły omówimy
w nocy.
Pozdrawia boletus

32. Data: 2003-05-20 13:58:32

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Okolice Drezdenka i Międzychodu.
Majka

33. Data: 2003-05-20 14:01:19

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to mamy komplet.Puszcza Notecka,czemu nie.Szczegóły omówimy
> w nocy.

Której nocy i dlaczego w nocy?
Komputer mam w pracy.
Ale chyba nie będziesz chciał zbierać grzybów też w nocy ? ;-))
Majka

34. Data: 2003-05-20 15:44:20

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Majka
>
> Każdej nocy rozmawiamy sobie z Tadeuszem o tym i owym:)
Kowboju byłem ostatnio na pewnym spotkaniu.Początkowo
sądziłem,że pomyliłem adresy,ale jednak nie:)
Będę Tobie opisywał wrażenia w odcinkach,-a jest o czym.
Ludzie obecni nań mieli przedziwne imiona,choć nieliczni
normalne.Pozwolisz,teraz się prześpię.Dobranoc:)

Pozdrawia boletus

35. Data: 2003-05-20 15:44:36

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2003-05-20 18:56:07

Temat: gdzie na grzyby.
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Okolice Drezdenka i Międzychodu.
> Majka

Do Międzychodu co roku wybieram sie na grzyby ,Sowia góra to najlepsze
łupy :-)
:-) Bogusław

37. Data: 2003-05-20 19:05:47

Temat: Re: gdzie na grzyby.
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Do Międzychodu co roku  wybieram sie na grzyby ,Sowia góra to najlepsze
> łupy :-)
> :-) Bogusław

Grzybobranie na grupie ogrodowej,super!A więc planujmy.

Pozdrawia boletus

38. Data: 2003-05-20 21:12:46

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>...Pozwolisz,teraz się prześpię.Dobranoc:)
hehe
spac w bialy dzien to grzech chyba
:)

39. Data: 2003-05-20 21:12:47