babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?

1. Data: 2004-03-05 17:03:52

Temat: babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

na onecie czytalam, ze 52-letnia kobieta urodzila dzieki in vitro - z
komorek jajowych jej corki. corka miala chora macice i nie byla w stanie
donosic ciazy, wiec jej mama stala sie matka zastepcza i urodzila swoje
wlasne wnuki. czy zrobilibyscie to dla swoich corek?

2. Data: 2004-03-05 17:56:44

Temat: Re: babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> skrev i meddelandet
> [...]
> donosic ciazy, wiec jej mama stala sie matka zastepcza i urodzila swoje
> wlasne wnuki. czy zrobilibyscie to dla swoich corek?

A Ty? Jak odpowiesz na to pytanie? Kidys ogladalam film, w roli matki
aktorka z "Malego domku na prerii" (Laura), podobna tematyka, mloda kobieta
urodzila sie bez macicy (film oparty na prawdziwej historii). Matka tej
kobiety zrobila to samo, co powyzej opisujesz. Urodzila piekne bliznieta -
biologicznie dzieci swojej corki i jej meza.
Dla mnie to zupelnie logiczne - gdybym mogla, zrobilabym to samo. Ale
poniewaz mam dwoch synow - to nie bede musiala sie nad tym zastanawiac.

Ania

3. Data: 2004-03-05 18:13:45

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Mar 2004 18:56:44 +0100, na pl.soc.rodzina, =sve@na= napisał(a):

> Ale poniewaz mam dwoch synow - to nie bede musiala sie nad tym zastanawiac.

Ania - zabiłaś mi ćwieka.

puchaty (i dwie córy)

4. Data: 2004-03-05 18:45:58

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..

> Ania - zabiłaś mi ćwieka.
>
> puchaty (i dwie córy)

Puchaty, Ty się za bardzo koncentrujesz na swoim brzuchu;))

Małgośka

5. Data: 2004-03-06 00:54:21

Od: "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> donosic ciazy, wiec jej mama stala sie matka zastepcza i urodzila swoje
> wlasne wnuki. czy zrobilibyscie to dla swoich corek?

jesli corka bylaby w podobnej sytuacjii i byloby to mozliwe to na pewno tak

Iza

6. Data: 2004-03-06 08:14:31

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Dla mnie to zupelnie logiczne - gdybym mogla, zrobilabym to samo. Ale
> poniewaz mam dwoch synow - to nie bede musiala sie nad tym zastanawiac.

na dzien dzisiejszy mysle, ze tak. ale co do ciebie-wykluczasz, ze synowie
moga miec zony?:)

7. Data: 2004-03-06 11:48:44

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> na dzien dzisiejszy mysle, ze tak. ale co do ciebie-wykluczasz, ze synowie
> moga miec zony?:)

Absolutnie nie;-) Czekalam, kiedy o to zapytasz :-)
Ewentualne przyszle synowe maja wlasne mamusie, prawda? A ja wowczas, kiedy
zostane tesciowa, bede miala dobrze po 60-tce, wiec nawet z tego powodu taka
kwestia mnie nie dotyczy.

Ania

8. Data: 2004-03-06 17:32:58

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-03-06 21:02:55

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie.

Dlaczego?O ile mozna wiedziec ?:-)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2004-03-06 21:08:05

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Absolutnie nie;-) Czekalam, kiedy o to zapytasz :-)

to sie doczekalas

> Ewentualne przyszle synowe maja wlasne mamusie, prawda?

akurat tego toku rozumowania nie rozumiem:) corce w takiej sytuacji bys
pomogla, a synowi nie? co to ma do rzeczy, ze one maja swoje matki? wnuk od
corki jest bardziej twoj, niz wnuk od syna?:)

>A ja wowczas, kiedy
> zostane tesciowa, bede miala dobrze po 60-tce, wiec nawet z tego powodu
taka
> kwestia mnie nie dotyczy.

otoz wlasnie nie - przy in vitro wiek nie ma znaczenia, jesli jajeczko jest
od mlodek tzn. wokresie plodnym kobiety - na przeciez ostatnio
dyskutowalismy o 64-bodajze-latce, ktora urodzila dziecko z jajeczka innej
kobiety:)

Dylemat...
Dylemat...
Zasiłek wychowawczy
Nie mam sił-żona uzaleznionego
żle mi się dodało zakończenie wątku "zdrada - pomocy" sorr czytajcie nizej