babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?

11. Data: 2004-03-06 21:08:42

Temat: Re: babcia urodzila wlasnego wnuka - a co wy na to?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
news:02a501c403a0$a139ffc0$ba4863d9@c0o7e8...

> Nie.

oj, elaaaa, to grupa dyskusyjna, tu nie odpowiadamy lakonicznie:)))

12. Data: 2004-03-06 21:42:10

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@a...pl> skrev i meddelandet

> akurat tego toku rozumowania nie rozumiem:) corce w takiej sytuacji bys
> pomogla, a synowi nie? co to ma do rzeczy, ze one maja swoje matki? wnuk
od
> corki jest bardziej twoj, niz wnuk od syna?:)

No coz, posuwamy sie w opary absurdu. Otoz to ma do rzeczy, ze to corka
danej matki ma problem, dalej myslac - to ta dana matka tej danej corki nie
ma szans na doczekanie sie wnukow z _tej_ corki....... ja, jako matka syna,
mam teoretycznie szanse na doczekanie sie wnukow od _innej_ synowej, gdyby
te wnuki byly dla mojego syna super istotnym elementem zycia.
Nie sadze, ze stanie w gotowosci do uzyczenia wlasnej macicy swojej synowej
(lub corce) jest priorytetem czy to dla potencjalnej babci, czy to dla
potencjalnego rodzica. W pierwszej kolejnosci (gdyby zaistnial ten
nieslychanie rzadki przypadek braku macicy u kobiety) sugerowalabym adopcje.

> otoz wlasnie nie - przy in vitro wiek nie ma znaczenia, jesli jajeczko
jest
> od mlodek tzn. wokresie plodnym kobiety - na przeciez ostatnio
> dyskutowalismy o 64-bodajze-latce, ktora urodzila dziecko z jajeczka innej
> kobiety:)

Tyle ze wlasnie temu jestem przeciwna - zawracaniu czasu, a to musialoby
nastapic w takim przypadku.
Dobra mam asekuracje, prawda;-)? Dwoch synow i sporo lat na karku :-))))

Ania

13. Data: 2004-03-07 09:55:03

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2004-03-07 09:55:03

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

> [...]corce w takiej sytuacji bys pomogla, a synowi nie?[...]

A gdybyś była w takiej sytuacji, to wolałabyś poprosić o pomoc mamę czy
teściową?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

16. Data: 2004-03-08 07:42:21

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
> A gdybyś była w takiej sytuacji, to wolałabyś poprosić o pomoc mamę czy
> teściową?

A bo ja wiem... Tesciowa mlodsza. ;-)))
Rozwazania silnie abstrakcyjne, jesli o mnie chodzi, ale jakos
bez trudu wyobrazam sobie inne sytuacje, gdy tesciowa latwiej
by bylo o to poprosic.

Dominika

17. Data: 2004-03-08 07:45:20

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mam teoretycznie szanse na doczekanie sie wnukow od _innej_ synowej, gdyby
> te wnuki byly dla mojego syna super istotnym elementem zycia.

Tym bardziej, że owa synowa, rozwodząc się z moim synem, zabrałaby ze sobą
owo urodzone przez mnie dziecko....

pozdrawiam

Monika

18. Data: 2004-03-08 07:49:45

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:c2h7s5$mbo$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...] bez trudu wyobrazam sobie inne sytuacje, gdy tesciowa
> latwiej by bylo o to poprosic.

Pewnie że tak. Ale ja w przypadku ogólnym oraz w kontekście więzi
emocjonalnych i ewentualnej późniejszej szarpaniny o to, czyje to dziecko ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

19. Data: 2004-03-08 10:01:36

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c2h8hk$lap$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pewnie że tak. Ale ja w przypadku ogólnym oraz w kontekście więzi
> emocjonalnych i ewentualnej późniejszej szarpaniny o to, czyje to dziecko
;)

Ja sobie przemyslałam sprawę i nie chciałaby byc zastępczą MAMA dziecka
mojego syna. Jakis taki atawizm sie odezwał, czy cos. Z drugiej strony - w
razie rozwodu - tez bylby problem, jak napisałas. Córki na razie nie mam,
wiec rozważajac czysto teoretycznei, moze bym sie zgodziła (choc w wieku, w
którym ewentualna córka doszłaby do wniosku , ze sama nie moze urodzić,
pewnie byłabym już miedzy 60 a 70 ;>

Pozdrawima - Ula

20. Data: 2004-03-08 10:19:34

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"idiom" <i...@w...pl> skrev i meddelandet

> Tym bardziej, że owa synowa, rozwodząc się z moim synem, zabrałaby ze sobą
> owo urodzone przez mnie dziecko....

Niekoniecznie ;-) Z tego, co obserwuje w Szwecji, to wcale nie jest regula,
ze dzieci ida z mama do innej rodziny. Bardzo czesto zostaja z ojcem, a przy
rowno zasadzonej opiece spedzaja tyle samo czasu z mama, co z ojcem,
mieszkajac po rowno u obojga.

Ania

Dylemat...
Dylemat...
Zasiłek wychowawczy
Nie mam sił-żona uzaleznionego
żle mi się dodało zakończenie wątku "zdrada - pomocy" sorr czytajcie nizej