badania krwi -- wyniki

1. Data: 2004-02-11 09:50:36

Temat: badania krwi -- wyniki
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pokopałam troszke w googlach i nie znalazlam,wiec pytam, co oznaczaja te
wyniki: nazwa, wynik (norma wg CGS)
toxoplazmoza IgG, 0.00, (<8 IU/ml)
toxoplazmoza IgM, ujemny, i (<0.55)
cytomegalowirus IgM, ujemny, i(<0.8)
cytomegalowirus IgG, <4.00, (<4.0 aU/ml)

Pozdrawiam
Izza

2. Data: 2004-02-11 12:33:22

Temat: Re: badania krwi -- wyniki
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> toxoplazmoza IgM, ujemny, i (<0.55)
> cytomegalowirus IgM, ujemny, i(<0.8)
> cytomegalowirus IgG, <4.00, (<4.0 aU/ml)

To znaczy, że w dniu badania nie byłaś zaifekowana wirusem cytomegalii ani
toxoplasmosą. Ani tych infekcji nie przechodziłaś w przeszłości.
Pozdrawiam.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-02-11 12:37:02

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola wrote:

> To znaczy, że w dniu badania nie byłaś zaifekowana wirusem cytomegalii ani
> toxoplasmosą. Ani tych infekcji nie przechodziłaś w przeszłości.

dzieki :(

4. Data: 2004-02-11 12:46:04

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> C.Jola wrote:
>

> dzieki :(

A czemu " :( " ??
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-02-11 12:46:24

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola wrote:

> Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czemu " :( " ??

wniosek nie mam przeciwcial, niedlugo w domu bedzie drugi kot, a ja w
najblizszym czasie mam zamiar zaciazyc:P
chyba nie ma sie zbytnio z czego cieszyc?

Izza

6. Data: 2004-02-11 12:55:19

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wniosek nie mam przeciwcial, niedlugo w domu bedzie drugi kot, a ja w
> najblizszym czasie mam zamiar zaciazyc:P
> chyba nie ma sie zbytnio z czego cieszyc?

Więc jedynym logicznym wyjściem jest pozbyć się kotów.....
Może to boleć....ale trzeba wybrać priorytety....

P.S. zmarło nam na OIOM-ie kilka dni temu 5 tyg. niewowlę z toxo
wrodzoną.... Mówię to ku przestrodze.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

7. Data: 2004-02-11 12:55:35

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c0d870$mol$...@i...gazeta.pl,
Izza <i...@p...onet.pl>:

> wniosek nie mam przeciwcial, niedlugo w domu bedzie drugi kot, a ja w
> najblizszym czasie mam zamiar zaciazyc:P
> chyba nie ma sie zbytnio z czego cieszyc?

Nie dramatyzuj.

Kot nie jest raczej grozny, zwlaszcza przy zachowaniu odpowiedniej higieny.
Glowna droga zakazenia to obrobka surowego miesa.

--
Robert

8. Data: 2004-02-11 12:58:08

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola wrote:

> [...]
>
> P.S. zmarło nam na OIOM-ie kilka dni temu 5 tyg. niewowlę z toxo
> wrodzoną.... Mówię to ku przestrodze.....

a teraz glupie i desperackie pytanie: sa jakies szczepionki? mozna w jakis
sposob wczesniej, przed ciaza wywolac chorobe, zeby ja przejsc, zanim
zaciaze?

Izza

9. Data: 2004-02-11 13:02:18

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:c0d8o7$r1o$1@topaz.icpnet.pl...
.

> Kot nie jest raczej grozny, zwlaszcza przy zachowaniu odpowiedniej
higieny.
> Glowna droga zakazenia to obrobka surowego miesa.

Co racja, to racja :)))
Higiena jest tu podstawą......
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

10. Data: 2004-02-11 13:07:10

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c0d94u$lfh$...@n...onet.pl,
C.Jola <j...@p...onet.pl>:
> Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:c0d8o7$r1o$1@topaz.icpnet.pl...
> .

> Co racja, to racja :)))
> Higiena jest tu podstawą......

Seroprevalence of Toxoplasma gondii infection among veterinary staff in
Ontario, Canada (2002): Implications for teratogenic risk

"Conclusions
These findings of low positive rates may be used to reassure veterinary
staff that their exposure to cats does not appear to increase their risk of
contracting toxoplasma infection and that pregnant women are not at an
increased risk by owning a cat."

http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?
artid=166127

--
Robert

Soczewki, nadal J&J Acuvue czy Ciba Vision Focus?
pytanie do osob po lasiku
Jak brać TETRACYKLINĘ?
Zastrzyki domiesniowe
Tętno a ciśnienie