badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??

1. Data: 2005-03-24 18:50:52

Temat: badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??
Od: "sekcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bede musial przejsc takie badanie (wmogi ligi - pilka nozna)
moze ktos wie cos wiecej na temat tego badania - cos wiecej co dotyczy
mojego tematu
z gory dzieki pozdro
buziaki

2. Data: 2005-03-25 13:40:09

Temat: Re: badania moczu... :( wyjdzie, ze ziele jaram??
Od: "niezero" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> bede musial przejsc takie badanie (wmogi ligi - pilka nozna)
> moze ktos wie cos wiecej na temat tego badania - cos wiecej co dotyczy
> [...]

Na szczescie wyjdzie i cie wyleja z kadry mam nadzieje!

3. Data: 2005-03-26 00:16:01

Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

musiałbys sie wstrzymac z kilka miechów chyba zeby nie wyszło, zapytaj moze
na hyperreal forum, tam przesiaduja sami fachowcy w tych sprawach ;)

4. Data: 2005-03-26 06:24:30

Od: "sekcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnij... najwyzej powiem kumplowi zeby poszedl i nalal w butel za mnie:D
ale zostalem zapewniony, ze tego na tych badaniach nie sprawdzaja wiec ok,
twoja nadzieja niczego nie zmieni - jedynie kwalifikuje cie do glupich:P
goraco pozdrawiam
najlepszy OBRONCA NA SWIECIE
SEKCIO BOSS

5. Data: 2005-03-26 10:21:01

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 26 Mar 2005 07:24:30 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako sekcio, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> jedynie kwalifikuje cie do glupich:P

Nie - nie jego.
Ciebie. Jaraj sobie swoje ziele dalej - zycze powodzenia.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2005-03-26 11:24:08

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twoja nadzieja niczego nie zmieni - jedynie kwalifikuje cie do glupich:P

no nie glupi to jestes TY, narkomanie jeden:P

mam nadzieje ze sprobujesz czegos mocniejszego i szybko zdechniesz
powodzenia:)
--
gg

7. Data: 2005-03-26 11:43:49

Od: Grzegorz Janczyk <gjanczyk@_NOSPAM_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezero wrote:
(...)

> Na szczescie wyjdzie i cie wyleja z kadry mam nadzieje!

Spoko... sam sie wyleje... Jesli jest az tak glupi jak wyglada to
istnieje tu silne sprzezenie zwrotne i naturalna metoda selekcji
osobnikow nieprzydatnych zrobi swoje ;) Byc moze za jakis czas bedzie go
mozna obejrzec zasikanego i cuchnacego na kilometr na centralnym w Wawie.

Pzdr
Grzesiek

8. Data: 2005-03-27 07:56:17

Od: "sekcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehheeh nie sadze, ziele jest cool (w umiarkowanych ilosciach) mozesz mi truc
co zechcesz... zycze powodzenia

9. Data: 2005-03-27 07:57:10

Od: "sekcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

troche polatalem na speed'zie, ale to nie dla mnie, nie ma jak browar i
trawa na imprezkach

10. Data: 2005-03-27 07:58:25

Od: "sekcio" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Nie - nie jego.
> Ciebie. Jaraj sobie swoje ziele dalej - zycze powodzenia.

dzieki, ale bez zapoznania sie z twoim doradztwem robilbym to dalej...
wesolych swiat

Terry Schiavo bedzie znow karmiona
Non olim factam
[spam] zapraszamy: badanie w internecie, zasoby a zdrowie
Problemy żołądkowe - gdzie szukac profesjonalnej pomocy
ciąża i brak łaknienia