badania w internecie

1. Data: 2007-01-31 17:51:04

Temat: badania w internecie
Od: "Robert Balas" <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich,

zapraszam kazda chetna osobe do wziecia udzialu w badaniach
dotyczacych podobienstwa pojec.

Badanie trwa okolo 20 minut i wymaga oceny podobienstwa roznych pojec
w jezyku polskim, oraz oceny ich nasycenia emocjonalnego. Bede bardzo
wdzieczny za udzial w tym badaniu, tym bardziej, ze wyniki zgromadzone
pozwola na przygotowanie materialow potrzebnych do przeprowadzenia
badan nad mysleniem.

badanie dostepne jest na stronie:
http://badania.swps.edu.pl/intui_tribond/pretest001/

kliknij, albo skopiuj link do nowego okna.

Wszystkim, ktorzy zdecyduja sie na pomoc w gromadzeniu danych - bardzo
serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam,
Robert

2. Data: 2007-01-31 19:22:48

Temat: Re: badania w internecie
Od: "shia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Robert Balas" <R...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...
> [...]
>
> kliknij, albo skopiuj link do nowego okna.
>
> Wszystkim, ktorzy zdecyduja sie na pomoc w gromadzeniu danych - bardzo

dorób tam jakis licznik pytan, które jeszcze zostaly do zadania - chcialam
wypelnic ten test, ale po ilus tam pytaniach, nie widzac ich konca,
zniechecilam sie na maksa i nic z mojego poswiecenia nie bedziesz mial. A
tak, to bym moze dotrwala do konca, widzac ze o juz juz jeszcze kilka
tylko...

pozdrawiam, shia

3. Data: 2007-01-31 19:33:01

Od: zielski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-01-2007 o 20:22:48 shia <j...@w...pl> napisał(a):

> dorób tam jakis licznik pytan, które jeszcze zostaly do zadania -
> chcialam
> wypelnic ten test, ale po ilus tam pytaniach, nie widzac ich konca,
]...]

Słuszna uwaga.
Do wątkodawcy: Jesteś zainteresowany materiałamiu dot. prowadzenia badań w
sieci?
Mam też kilka uwag metodologicznych.
--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

4. Data: 2007-01-31 21:22:23

Od: "Bluzgacz" <:netfuck@wypierdalaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Balas" <R...@g...com> wrote in message
s.com...
> witam wszystkich,
>
> zapraszam kazda chetna osobe do wziecia udzialu w badaniach
> dotyczacych podobienstwa pojec.

lizanie mama

kurwa, jakbym wiedzial ze chcesz moja mame obrazic i o lizaniu z nia
wspomniec, to za chuja nie wzialbym udzial w tych badaniach zboczencu kurwa
--

Bluzgacz
GG:5015

5. Data: 2007-01-31 22:02:45

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twierdzisz, ze to badania naukowe... i anonimowe...

O ile wiem, anonimowosc badan polega na nieujawnianiu personaliów
badanych... Badacze powinni sie chyba ujawnic! Fajnie i o wiele bardziej
wiarygodnie byloby sie podpisac! Najlepiej jakos na wstepie... Autorzy badan
i jednostka, w ramach której dzialaja!

Pozdrawiam,
MAG

6. Data: 2007-02-02 15:42:31

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinna byc mozliwosc wyslania wyników przed zakonczeniem badania - bo nuda
jak fix :)

Vicky

ogromne EGO
Co z tym chrztem? Było: "Czyzby to...?!"&"Prapoczątki rytów chrzcielnych i pierwotny ich cel"
[OT?]Filmy o przywodcach
Stalo sie - separacja
depresja + lęki