badanie aparatem EUS

1. Data: 2008-03-14 18:34:13

Temat: badanie aparatem EUS
Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, gdzie je wykonać ?
Usiłuję znaleść pracownię diagnostyczną wykonującą biopsję przez
przełykową pod kontrolą USG dla teścia.
nie chodzi o badanie aparatem EBUS (przez tchawicę) bo takie znalazłem.
Może być prywatnie lub ze skierowaniem im bliżej Krakowa i Śląska tym
lepiej.
Teść za dwa tygodnie ma poddać się operacji wycięcia guza z śrudpiersia
a to badanie mogło by wykluczyć złośliwość tego guza lub nawet
zadecydować o niewykonywaniu operacji.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Romek

2. Data: 2008-03-14 20:18:06

Temat: Re: badanie aparatem EUS
Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rrrrrrrrrrr" <...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
> to badanie mogło by wykluczyć złośliwość tego guza lub nawet zadecydować o

Czarno widzę.
W DC kolejki są na min. 2 tyg. a ostatnio 1 z dwóch aparatów istniejących w
mieście był popsuty.
Prywatnie nikt nie robi endoskopowego USG podobno.
M.

3. Data: 2008-03-15 13:57:55

Od: rrrrrrrrrrr <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Marvin pisze:
> [...]
> mieście był popsuty.
> Prywatnie nikt nie robi endoskopowego USG podobno.

No to widzę że będzie ciężko
namierzyłem pracownię w szpitalu w Oziomku (pod Opolem) ale tam robi to
jakiś profesor który specjalnie przyjeżdża na te badania raz w miesiącu
z Dublina :|
a drugą pracownię w Białymstoku.

A czy można prosić o namiary na te aparaty w Warszawie
przynajmniej na ten niezepsuty ?
Romek

uczucie przemarznięcia
blok serca a praca na wysokości?