badanie kału

1. Data: 2005-07-08 10:28:01

Temat: badanie kału
Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy próbka kału pobrana do badania musi być, że tak powiem, świeża, czy też
może swoje odleżeć (jak długo?) Niestety nie zawsze się "chce" tuz przed
badaniem...;)

Pozdr.
P.

2. Data: 2005-07-08 11:38:30

Temat: Re: badanie kału
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
też
> może swoje odleżeć (jak długo?) Niestety nie zawsze się "chce" tuz przed

Możesz walnąc w domu rano, rano to chyba zawsze się chce :) Pojemnik
dostaniesz w laboratorium lub w aptece.
Jesli robisz na krew utajoną to pamiętaj o diecie

pl

3. Data: 2005-07-08 11:43:01

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rano to chyba zawsze się chce :)

no właśnie nie zawsze. Nie może być wczorajsza? ;)

P.

4. Data: 2005-07-08 14:46:51

Od: "speaker" <s...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie nie zawsze. Nie może być wczorajsza? ;)

oczywiście moze

pozdrowienia

5. Data: 2005-07-08 22:05:13

Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

P napisał(a):

> no właśnie nie zawsze. Nie może być wczorajsza? ;)
>
> P.

ja tak z ciekawości
skąd masz wczorajszą kupę
przetrzymujesz w lodówce czy co
rozumiem chleb wczorajszy, mleko, ale kupę

6. Data: 2005-07-09 09:46:46

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tak z ciekawości
> skąd masz wczorajszą kupę
> przetrzymujesz w lodówce czy co
> rozumiem chleb wczorajszy, mleko, ale kupę

Myślę, że wyjaśniłem. Jeszcze nie mam i nie przechowuję tylko pytam odnośnie
badania. Nie strzelam na zawołanie. A co do przechowywania, są na to
pojemniczki, bo jak zapewne się domyślasz, nie nosi się tego do badania w
nocniku.

P.

7. Data: 2005-07-10 20:09:27

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 8 Jul 2005 12:28:01 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako P, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Czy próbka kału pobrana do badania musi być, że tak powiem, świeża, czy też
> może swoje odleżeć (jak długo?)

Zalezy jakie to ma byc badanie.
Jesli na pasozyty - to moze troche odlezec (przez noc to spokojnie) - ale w
lodowce, jesli na czynnosc trzustki - musi byc swiezutka, najlepiej tuz po
pobraniu, w innym wypadku wynik wyjdzie zafalszowany.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

normalne wypadanie wlosow
[ANKIETA] Prośba o wypełnienie Ankiety!!!
jak to jest z tymi alergiami?
Niewydolnosc serca
glodowka