badanie krwi

1. Data: 2001-07-11 06:51:57

Temat: badanie krwi
Od: "dorota" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Analizujac moje wyniki krwi z podanymi normami zauwazylam znaczne
zwiekszenie liczby limfocytow, natomiast niedobor trombocytow. Potrzebuje
rady kogos kto potrafi zinterpretowac te wyniki. Wiem oczywiscie, ze musze
pojsc z tym do lekarza, ale tak dla samej swiadomosci chcialabym wiedziec
czy to nie jest nic powaznego.

pozdrawiam

dorota

2. Data: 2001-07-11 11:53:13

Temat: Re: badanie krwi
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie, ze musze pojsc z tym do lekarza, ale tak dla samej
> swiadomosci chcialabym wiedziec czy to nie jest nic powaznego.

Zakres możliwości jest od czegoś banalnego (bardziej prawdopodobne) do
czegoś śmiertenie niebezpiecznego (mniej prawdopodobne). Jednoznacznie to
na podstawie samego jednego wyniku nikt Ci rzetelnie nie odpowie.
Zdrowia życzę
Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

kłopot z okiem
Choroba Legionisty
!! sprzedam autoklaw !!
Testy HIV - bezpieczne?