badanie krwi

1. Data: 2002-11-04 09:46:25

Temat: badanie krwi
Od: "Realista" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy znacie jakąś stronkę na której można poczytać o badaniu krwi co
oznaczają skróty itp:

---=====----
" Zadzwon do mamy ... "

2. Data: 2002-11-09 22:14:27

Temat: Re: badanie krwi
Od: "*mysza*" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam takiej strony, ale jeśli chcesz, żeby Ci wyjaśnić jakieś skróty to
pytaj. Mam to na co dzień, więc chyba sobie poradzę;)

Kasia

3. Data: 2002-12-01 13:29:41

Od: Piotrek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 23:14:27 +0100, "*mysza*" <k...@w...pl> wrote:

>Nie znam takiej strony, ale jeśli chcesz, żeby Ci wyjaśnić jakieś skróty to
>pytaj. Mam to na co dzień, więc chyba sobie poradzę;)
>
>Kasia

Ja mam pytania (propo honorowego oddawania):
1. Ile krwi można na raz oddać (ok. 75 kg. wagi)
2. Ile krwi trzeba oddać, żeby zyskać tutuł "honorowego dawcy krwi 1
stopnia).
3. Z jaką częstotliwością można dawać?
4. Czy pobierają w zwykłej przychodni?
5. W jakich porach trzeba dawać (słyszałem, zę na czczo)
Piotr Ananicz

4. Data: 2002-12-02 11:07:08

Temat: Re: badanie krwi - HDK
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam pytania (propo honorowego oddawania):
> 1. Ile krwi można na raz oddać (ok. 75 kg. wagi)

dla każdego (nawet za pierwszym razem) - 450 ml jest to podobno ilość
dostosowana do wymogów UE

> 3. Z jaką częstotliwością można dawać?

Co 8 tyg. :
- mężczyźni nie częściej niż 6 x /rok
- kobiety 4 x /rok

> 4. Czy pobierają w zwykłej przychodni?

Nie, tylko w Stacji Krwiodawstwa

> 5. W jakich porach trzeba dawać (słyszałem, zę na czczo)

U nas rano, ale oczywiście po śniadaniu.

Ania
Płock

mdlosci w czasie ciazy
słownik - łacina - terminy medyczne