badanie na okreslenie poziomu fluoru w organizmie.

1. Data: 2001-03-22 15:31:05

Temat: badanie na okreslenie poziomu fluoru w organizmie.
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam goraca prosbe.

Gdzie moge wykonac badania okreslajace poziom fluoru.?

Dla informacji mieszkam we Wroclawiu.
NIKT nie wie gdzie takie badania wykonuja.Oblatalem i obdzwonilem wszystko i
wszystkich od sanepidu poczawszy na stomatologii wszelkiej masci konczac. Odeslany
na koniec do labolatorium medycyny pracy na ul.Olawskiej dowiedzialem sie, ze badan
takich zaniechano juz 20 lat temu.

Gdzie mozna takie badania wykonac?

Waldemar St/apor

2. Data: 2001-03-22 23:51:24

Od: "Hno" <h...@g...szczecin.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem gdzie chcesz sobie ten poziom fluoru zbadać w zębach, moczu,
surowicy, paznokciach...? Trzeba pobrać określiny materiał do badań.
Pomorska Akademia Medyczna w Szczecinie wykonuje takie badania, głównie
Zakład Biochemii i Chemii (ale jest to zakład teoretyczny). Ja mogę ci to
zrobić od ręki (pracuję w tym zakładzie). Szczegoly na priv.
Monika
> [...]
Odeslany na koniec do labolatorium medycyny pracy na ul.Olawskiej
dowiedzialem sie, ze badan takich zaniechano juz 20 lat temu.

Pobudzenie
choroba lokomocyjna
melanoza - pomocy!
REKLAMA - STOMATOLOGIA MEDYCYNA NIERUCHOMOŚCI PRAWNICY !
Regulamin egzaminu specjalizacyjnego II stopnia z zakresu okulistyki