badanie na prawo jazdy

1. Data: 2002-01-06 22:48:06

Temat: badanie na prawo jazdy
Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jesli lekarz zapisze mi prawo do jazdy na 5 lat
to mam prawo odwolac sie od jego "wyroku"
to jakiejs instancji?

jestem stratny 100zl ktore musialem wplacic do
panstwowej przychodni aby raczyl mi zrobic na
miejscu badanie cukru(OK) i EKG(OK) oraz z powodu
okularow (astygmatyzm) wpisac na 5 lat.

Czuje sie oszukany.

Wiem, ze astygmatyzm nie poglebia sie w wiekiem,
zreszta od 15 lat mam ciagle te same szkla mimo
regularnego (min. co rok) badania sie.

Zapis "w okularach" na pewno by wystarczyl.
Moim zdaniem chce na mnie zarobic kolejna
banke za 5 lat -zwlaszcza ze od 3 lat nasza ukochana
wladza wprowadzila platne badanie dla kierowcow.

A WIEC GDZIE MOGE SIE ODWOLAC???

2. Data: 2002-01-08 09:20:57

Temat: Re: badanie na prawo jazdy
Od: "Michal" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku z tym, ze dzisiaj zalatwialem to samo co ty powiem szczerze ze to
zalezy... W twoim przypadku - masz problemy ze wzrokiem lekarz postapil w
mojej opini slusznie! Byly podstawy do tego aby obnizyc ci okres waznosci
badan do 5 lat. Wzreszta skoro piszesz ze wzrok nie ulega pogorszeniu to
spokojnie bedziesz mogl sie wybrac do lekarza za 5 lat i poprosic o opinie.
Z tego co wiadomo to czasami ludzie z padaczka jezdza do tej pory po naszych
drogach bo zataili ten fakt na samym poczatku a badania okreslaja ich
zdrowie bezterminowo dobrze co jest zupelnym bezsensem!

Pozdro
michal

3. Data: 2002-01-08 12:41:42

Od: "Gocholec" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja robilam miesiac temu badania dla kierowcow i zaplacilam tylko 40 zl.
Cos duzo od ciebie wzieli.
A co do wzroku, to rowniez mam astygmatyzm i nosze okulary od 5 lat, lekarka
ktora wykonywala te badania stwierdzila ze nie ma potrzeby ogranicznia
czasowego prawa jazdy i dostalam pozwolenie na czas nieokreslony z adnotacja
oczywiscie, ze musze jezdzic w okularach.
Moze to zaley od wielkosci wady, moja jest slaba wiec moze to bylo
przyczyna ulgowego potraktownia.
pozdrawiam Goska

4. Data: 2002-01-10 22:49:19

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy jesli lekarz zapisze mi prawo do jazdy na 5 lat
> to mam prawo odwolac sie od jego "wyroku"
> to jakiejs instancji?

Odwołać się masz prawo nawet do samego pana Boga, tylko obawiam się, że
bezskutecznie.

> jestem stratny 100zl ktore musialem wplacic do
> panstwowej przychodni aby raczyl mi zrobic na
> miejscu badanie cukru(OK) i EKG(OK) oraz z powodu
> okularow (astygmatyzm) wpisac na 5 lat.

Czyli - jesli dobrze rozumiem - część z tej stówki to właśnie badanie
EKD i cukier - tak? Wyniki badań są Twoje, to je po prostu zabierz ze
sobą z tej przychodni i udaj się do innej, gdzie zapłacisz za samo
badanie i już. Zapłacisz około 50 PLN ale jest duża szansa, że za 5 lat
nie będziesz musiał znowu płacić 100 PLN.

> Czuje sie oszukany.

pogłaskać Cię po główce?

> Wiem, ze astygmatyzm nie poglebia sie w wiekiem,
> zreszta od 15 lat mam ciagle te same szkla mimo
> regularnego (min. co rok) badania sie.

masz te same szkła mimo badania się? A może nie realizujesz wypisywanych
recept? :-)))

> Zapis "w okularach" na pewno by wystarczyl.

To jest Twoje zdanie i lepiej wyglądało by z takimi literkami IMHO

> Moim zdaniem chce na mnie zarobic kolejna
> banke za 5 lat -zwlaszcza ze od 3 lat nasza ukochana
> wladza wprowadzila platne badanie dla kierowcow.

zaraz, zaraz - nie wiem co ma ukochana władza do opłat za badania,
zwłaszcza, że teraz jest inna niż 3 lata temu, ale ja zawsze musiałam
płacić za badanie na prawo jazdy i większość (o ile nie wszyscy) z moich
znajomych też.

> A WIEC GDZIE MOGE SIE ODWOLAC???

Masz jakieś koncepcje - gdzie byś chciał się odwoływać? Bo jak już
pisałam możesz wszędzie, tylko po co...

--
Pozdrówka
Tatiana

Blizny
Re: co za cholerstwo ?
Medycyna niekonwencjonalna - chromoterapia
pękający język
Ból kręgosłupa