Re: badanie piersi

1. Data: 2006-12-12 21:17:05

Temat: Re: badanie piersi
Od: "Piotr \(Szczecin\)" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka wątkow
- najpierw piersi: pewnie opóźnienie wynika z limitów NFZ na badania. Nie
mam z NFZ wiele wspólnego więc nie wiem

- krwawienie przy badaniu ginekologicznym - najczęściej spowodowane jest
nadżerką, która przy kontakcie łatwo krwawi. Krwawienie może być po
stosunku, jak również po badaniu, zwłaszcza we wziernikach. Zgadzam się że
"się zdarza" Na pewno w takim przypadku należy robić co roku cytologię a
jeśli "nadżerka" jest duża to należy się zastanowić czy jej nie usunąć

Piotr