częściowy blok prawej odnogi Pęczka Hisa - rBBB

1. Data: 2006-12-12 14:20:25

Temat: częściowy blok prawej odnogi Pęczka Hisa - rBBB
Od: "Sławek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
moja siostrzenica ma 9 miesięcy lekarze stwierdzili u niej częściowy blok
prawej odnogi pęczka Hisa ( rBBB) , mówią że to nie przeszkadza, ale
niepokój zawsze istnieje, czy może mi ktoś wyjaśnić na czym polega ta wada i
jak wyglada w przyszłości jak dziecko już dorośnie - jak wpływa na jego
życie. lekarze jak zwykle są "chętni" do udzielania jakichś informacji
z góry dziękuję
pozdrawiam
Sławek

2. Data: 2006-12-12 14:36:59

Temat: Re: częściowy blok prawej odnogi Pęczka Hisa - rBBB
Od: "rst" <n...@c...spamu> szukaj wiadomości tego autora

lekarze jak zwykle są "chętni" do udzielania jakichś informacji

Skoro używasz takich uogólnień, to po co tutaj szukasz informacji od
lekarza? Jeśli gdzie indziej "chętnie", to tutaj też zapewne "chętnie"
udzieli Ci ktoś informacji. Sam sobie zaprzeczasz.

3. Data: 2006-12-12 16:41:38

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rst" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
> [...]
> lekarza? Jeśli gdzie indziej "chętnie", to tutaj też zapewne "chętnie"
> udzieli Ci ktoś informacji. Sam sobie zaprzeczasz.

Skąd sie tacy biora???, ani chybi lekarz, któremu ktos po aureole smiał
sięgnąc.

Oczywiście pytający kłamie, lekarze wszystko mu chętnie, i ze szczegółami
wytłumaczyli, a nawet przedstawili rodzicom dziecka kilka opcji leczenia i
zapytali, którą akceptują, bo to w koncu ich dziecko i oni, nie lekarze
powin ni decydowac, a lekarze, najlepiej jak potrafią ich decyzję
wypełniać:-)
a pytający tylko złośliwie kłamie:-))
-Zreszta jak setki tu pytajacych a to, co znaczy wypis, a to, co oznaczaja
wyniki, a to, jakie sa opcje leczenia, które przechodza. Wszyscy oni tylko
oszczerczo kłamią, że tych , zreszta prawem im gwarantowanych informacji od
utrzymywanych przez siebie lekarzy nie otrzymują:-)

p47

4. Data: 2006-12-12 18:17:23

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał(a):

> [...]
> oszczerczo kłamią, że tych , zreszta prawem im gwarantowanych informacji od
> utrzymywanych przez siebie lekarzy nie otrzymują:-)

Owszem, zdarzają się tacy lekarze, którzy nie chcą za bardzo mówić. Jak
i pacjenci, którzy potrafią tylko kiwać głową lub siedzieć cicho, nie
próbując rozwiać wątpliwości etc; a jak co do czego to "lekarz nie
powiedział". Sory, ale jakbym była w takiej sytuacji, to bym dopóki
wypytywała, dopóty nie uzyskałabym odpowiedzi. ZTCW to lekarze siłą
pytających nie wyrzucają:P

pzdr.
R*

5. Data: 2006-12-12 19:01:19

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i jak wyglada w przyszłości jak dziecko już dorośnie - jak wpływa na jego
> życie. lekarze jak zwykle są "chętni" do udzielania jakichś informacji

Witam !

Nie pamiętam statystyki dokładnie ale praktycznie pewnie kilkadziesiąt %
dzieci ma w EKG to zjawisko :)
U dzieci nie jest to wada a pełna fizjologia. Co innego u dorosłych - z
tego co pamiętam fizjologicznie niepełny blok prawej odnogi pęczka Hissa
występuje w kilku(2-3) %.

Wracając do siostrzenicy - jeśli są jakieś podejrzenia co do patologii
serduszka (oczywiście nie chodzi o fizjologiczny RBBB) ,to najważniejszym
badaniem jest USG serca, wykonane przez kardiologa zajmującego się dziećmi.

Pozdrawiam
regen

6. Data: 2006-12-12 21:56:57

Od: "Sławek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regen" <r...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> serduszka (oczywiście nie chodzi o fizjologiczny RBBB) ,to
> najważniejszym badaniem jest USG serca, wykonane przez kardiologa

dzięki za odpowiedź
niestety ale chyba nie wszyscy traktują to forum poważnie
szwagierka dziecka mieszka w małej miejscowości , na badania przyjechała do
szpitala do Poznania gdzie po badaniach dostała pocztą wyniki i żadnych
więcej doświadczeń, nie sądzę, że lekarz w każdym państwowym ośrodku zdrowia
będzie chciał wszystko wyjaśniać, przynajmniej tak było do tej pory w tym
przypadku

pzdr
Sławek

Badanie rozkładu sił na stopie