implanty / korony - warszawa albo inne

1. Data: 2006-12-12 00:25:47

Temat: implanty / korony - warszawa albo inne
Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

cześć

Muszę/chce podjąć decyzję o wyborze gabinetu gdzie dokonam zabiegu
wszczepienia implantu i brakuje mi troszkę informacji w temacie.

Wybrałem dwie przychodnie/lekarzy www.impl.pl i www.anident.pl. i
teraz zaczyna się kwestia ostatecznego wyboru.

W pierwszym gabinecie koszt implantu to 3 000 (friadent plus),
łącznik 1 000, korona 1 200, wypełnienie kości 800 W drugim
gabinecie implant 2 000 (ID MAX), korona z łącznikiem 2 000, wizyta
odsłaniająca implant 150 wypełnienie uznano za niepotrzebne.
Różnica jak widzicie to 1 000 - 1 800 PLN, a ja nie do końca jestem
pewien czym jest spowodowana - w tym przypadku bardzo zależy mi na
jakości, ale skoro tą samą mogę mieć za niższą cenę - cóż -
tu prośba o radę.

Dodatkowe informacje - obecnie mam mostek porcelanowy - w pierwszym
gabinecie na czas leczenia zaproponowano mi mostek akrylowy (w cenie) w
drugim stwierdzono, że ten który istnieje się zdejmie przez
odpukania lub rozetnie a po zabiegu ponownie założy.

W pierwszym gabinecie czas na usadowienie implantu to 3 miesiące, w
drugim 6 miesięcy (chodzi o górną dwójkę).

I jeszcze ważna kwestia - będę potrzebował na dwie jedynki korony
(jedna która podtrzymuje mostek jest już spiłowana, druga jest
martwa po kanałowym i ma w środku brzydką plombę która lekko
przebija). w pierwszym gabinecie cena korony to 1 200 PLN (korona
galwano - o co chodzi?) W drugim: korona na metalu: 550;
pełnoceramiczna 1200, na złocie 800-1200. Jakie są różnice w tych
koronach, co polecacie, czym się kierować?

Może warto zrobić cały zabieg za Warszawą - biorąc pod uwagę, że
nie wymaga to aż tak dużej ilości wizyt, a do tego jest kilka rzeczy
do zrobienia - implant + 2 korony - łącznie 3 zęby, warto to
rozważyć.

Dlatego zwracam się do Was o radę. Z pewnością macie
doświadczenia, wiedzę w temacie implantów. Mam nadzieję, ze
zechcecie się podzielić

2. Data: 2006-12-12 08:38:52

Temat: Re: implanty / korony - warszawa albo inne
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem po co implant na dwójke , jak i tak koronujesz obie
jedynki.Chyba ,że czegoś nie zrozumiałem.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com
s.com...

3. Data: 2006-12-12 11:35:38

Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mirhe napisał(a):
> Nie rozumiem po co implant na dwójke , jak i tak koronujesz obie
> jedynki.Chyba ,że czegoś nie zrozumiałem.

Dlatego że dwójki nie mam a chcę ją mieć. A jedynka - jedna już
jest spiłowana, druga ciemna i pęknięta - dlatego warto je
załonić.

Rozumiem, że jakąś sugestią jest to co mam teraz - czyli mostek
utrzymujący się na jednej jedynce i sięgający na dwójkę -
rozwiązanie możliwe, ale nie tak estetyczne jak implant

4. Data: 2006-12-12 12:51:31

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

R óznica w kosmetyce między ładnym mostem a implantem nie będzie duża ,
zakładanie implantu to ciężkie przezycie dla pacjenta , a trwałość i
niezawodność oraz brak codziennych kłopotów przemawia też za mostkiem.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com
my portfolio at fotolia
http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964
Użytkownik <C...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

5. Data: 2006-12-13 21:47:58

Od: "xavery" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>R óznica w kosmetyce między ładnym mostem a implantem nie będzie duża ,
1.bedzie roznica w kosmetyce

> zakładanie implantu to ciężkie przezycie dla pacjenta ,
2.po co straszysz, wszczepienie implantu nie jest zadnym traumatycznym
przezyciem dla pacjenta, zabieg jest bezbolesny i krotki

> a trwałość i
niezawodność oraz brak codziennych kłopotów przemawia też za mostkiem.
3.jeszcze wiekszej bzdury to nie czytalem, widac ze nie masz pojecia o czym
piszesz.

A teraz
do autora postu, wybierz klinike w ktorej bedziesz mial staly kontakt z
lekarzem gdyby cos. Jesli zalezy ci na jakosci jak piszesz to nie zaluj
kasy np. na odbudowe kosci. Na twoim miejscu wybralbym pierwszy gabinet, ten
drugi zrazilby mnie cieciem, sciaganiem i ponownym zakladaniem mostku. Po
prostu nie lubie dziadowania.
Korona galwano to korona wykonana na zlocie galwanicznym, poczytaj jest
sporo o tym w necie.
Jesli chodzi o estetyke i odbudowe zebow w odcinku przednim to zainwestuj w
korony pelnoceramiczne fajny efekt, chociaz te na zlocie maja ciepla barwe.
Koron na metalu nie polecam osobom uczulonym na nieszlachetne. To tyle

6. Data: 2006-12-14 15:18:05

Od: C...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Koron na metalu nie polecam osobom uczulonym na nieszlachetne. To tyle

Dziękuję za odpowiedź
Gdy dowmawiałem z drugim lekarzem o kości to tematem przewodnim były
nie koszty, a potrzeba stosowania takiego rozwiązania i ewentualne
ryzyko związane z tym że wprowadza się dodatkowy materiał
(dodatkowe ciało obce).Więc pozostaje tylko kwestia tego, czy to jest
potrzebne, czy też nie? a tego chyba bez kolejnej konsultacji się nie
dowiem.
Skoro korona galwano to korona na złocie to zaczynają zastanawiać
ceny - 1200 pln w pierwszym gabinecie, i od 800 w innych np
(http://www.koroluk-dental.com.pl/cennik.htm)
Zaproponowano mi koronę na złocie z zapewnieniem, że technologia
jest już mocno zaawansowana i bardzo, bardzo ładnie wyglądają.

Ech.. ciągle w bez decyzji - nadal szukając kryteów wyboru.

7. Data: 2006-12-14 16:35:30

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korona galwano na pewno jest lepsza od tej na metalu , ale bez przesady
,różnica nie jest tak wielka jak różnica w cenie .Dużo wieksze znaczenie od
typu korony b ędzie zawsze miałą solidnośc i precyzja wykonania , zrówno u
lekarza , jak i w pracowni.Korona galwano jest przede wszystkim wygodna dla
lekarza , bo jak cos jest nie tak w metalu mozna poprawić , a przy
odlewanych niestety wszystko od początku.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com
my portfolio at fotolia
http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964
Użytkownik <C...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]

jest już mocno zaawansowana i bardzo, bardzo ładnie wyglądają.

Ech.. ciągle w bez decyzji - nadal szukając kryteów wyboru.

paciorkowiec - zarażanie
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
czy afta jest zarazliwa ?
Krepujace pytanie
Re: Penis-krzywe wędzidełko