paciorkowiec - zarażanie

1. Data: 2006-12-11 21:33:42

Temat: paciorkowiec - zarażanie
Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam pytanie.
ktoś ze znajomych ma paciorkowca ja mam małe dziecko z niestety słabą
odpornością szczególnie w istatnim czasie. Nie chcę naszej przyjaźni
ochładzać ale ze względu na dziecko celowo ograniczam kontakty z tą osobą
która jest chora. Jak się można zarazić paciorkowcem? czy moje obawy są
słuszne???

2. Data: 2006-12-13 20:19:18

Temat: Re: paciorkowiec - zarażanie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochładzać ale ze względu na dziecko celowo ograniczam kontakty z tą osobą
> która jest chora. Jak się można zarazić paciorkowcem? czy moje obawy są

Witam.
A cóż to za paciorkowiec? Paciorkowce zyją w wielu miejscach naszego ciała -
jelito (enterokoki), jama ustna - paciorkowce "zieleniejące" hemo- i
niehemolityczne, gardło. Powodują schorzenia okreslane mianem angin (tu
szczególnie Streptococcus pyogenes),; znajdują się na płytce nazębnej (S.
mutans, S. salivarius). Na pewno Twoje dziecko było przez Ciebie całowane nie
raz. Już w tym momencie prawie na 100% uległo "zakazeniu" paciorkowcami. NIe
robiłbym tragedii z tej obecności paciorkowca u znajomego. Jesli jest on
chory/a, to na pewno jest tez świadomy/a, że raczej nie powinien zbliżac się
do małego dziecka.

3. Data: 2006-12-13 21:23:56

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> robiłbym tragedii z tej obecności paciorkowca u znajomego. Jesli jest on
> chory/a, to na pewno jest tez świadomy/a, że raczej nie powinien zbliżac

nie mam pojecia jakiego paciorkowca ma znajomych dziecko. Bo to chodzi o to
że to dziecko ma nie dorosła osoba: objawy - wysokie aso, bóle nóg, dostało
ospen i odstawiono bo aso się nie zmieniło, bóle nóg nie ustały. To jest GR
chyba z tego co się ja naczytalam. I teraz własnie nie wiem jak się
zachowywać w jakich sytuacjach może zarazić moje dzieci. Czytylko jak będzie
chory np. na zapalenie gardła czy cały czas "sieje"

prosze o pomoc

4. Data: 2006-12-14 21:30:53

Od: "Gabriela Ledwoch" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamma" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

Jezeli to dziecko jest zarazone, to nie ryzykowalabym. Bakterie z dziecko na
dziecko
przechodza szybko. Lepiej odczekac do konca leczenia ze wzgledu na twoje i
tamto dziecko.

GL (mama dziecko czesto zakazanego :P)

Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
czy afta jest zarazliwa ?
Krepujace pytanie
Re: Penis-krzywe wędzidełko
wstrzas mozgu ...glowa.