balkon - konserwacja

1. Data: 2001-09-06 13:27:16

Temat: balkon - konserwacja
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mieszkam w kamienicy poniemieckiej (tzw. kwartały) i mam problem z
konserwacją balkonu, a ściślej z balustradą z żelaza, starą, z odpadającą
farbą, ale chyba zabytkową bo z ozdobami, jakieś liscie itp.
Jak to wyczyścić? Czy są jakieś firmy, które się tym zajmują? Czy można
urzyć (zamówić) piaskarkę?
Proszę o podpowiedz
Joanna

1. Data: 2001-09-06 13:33:33

Temat: Re: balkon - konserwacja
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry,
miało być użyć, a nie urzyc
:)

<9n7pmi$6ib$1@zeus.man.szczecin.pl>...

1. Data: 2001-09-06 13:47:11

Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>farbą, ale chyba zabytkową bo z ozdobami, jakieś liscie itp.
>Jak to wyczyścić? Czy są jakieś firmy, które się tym zajmują? Czy można

Najtaniej i najszybciej będzie skorzystać z usług przysłowiowego pana Henia.
Szczotka druciana, pilnik do metalu, ewentualnie elektronarzędzia.
Wyczyścić, potem pomalować farbą z gatunku 'prosto na rdzę' (np: jakąś farbą
chlorokauczukową albo Hammerait'em). Do piaskowania (śrutowania) to byłaby
potrzebna cała ekipa, najczęściej z ciężkim sprzętem.

Powodzenia Jarek

1. Data: 2001-09-06 14:21:06

Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9n7pmi$6ib$1@zeus.man.szczecin.pl> Joanna Wysocka napisal(a):

> [...]
> farbą, ale chyba zabytkową bo z ozdobami, jakieś liscie itp.
> Jak to wyczyścić? Czy są jakieś firmy, które się tym zajmują? Czy można

Piaskarkę? Oczywiście! Z tym,że nie na balkonie!
Trudno będzie stworzyć taką komorę szczelną, by pył nie zasypał sasiadów!
Sprowadzili by ci w trymiga straż miejską, policje, i kogoż to nie bądź!

Zdemontować balustradę i z nia do piaskarki? To już lepiej!
Aleee...
1.Można zakupić farbę nazywa się chyba Hamerate( czy jakos podobnie)
co świetnie wiąże rdzę. Niestety, nie farbę.
Farbę trzebaby np.opalić, i zczyścić szczotką drucianą
Potem farba na rdzę.
A potem każda inna, dla metalu, na warunki zewnętrzne.
I po zawodach!

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848