Re: balkony???

From: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: balkony???
Date: Tue, 27 Apr 2004 14:30:12 +0200
Sender: p...@o...pl@ada139.neoplus.adsl.tpnet.pl

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:c6liiq$lla$1@news.onet.pl...

> I jeszcze o...
> 1/ surfiniach...
> Kupiłam 4 sadzonki ( już z kilkoma kwiatami ) w niedzielę. Póki co
> stoją w domu w osobnych mini - doniczkach i tam je podlewam...
> - Kiedy przesadzić je na taras? Dopiero po " Ogrodnikach" czy już
> można?
Ja surfinie wysadzam na taras ok 1 maja.Nigdy nic im sie nie stało:-)ale ja
mieszkam w Sopocie.

To samo w zasadzie odnośnie pelargonii...
> - Lepiej do skrzynek czy można do dużej donicy, a jeśli do donicy - to
> ile sadzonek można umieścić w jednej???

W 70 cm szkrzynce balkonowej (korytko) 3 sadzonki i jak do tej pory ,to
byłooki :-)

> - czy w ciągu dnia mogę wystawiać je na balkon i chować na noc??

Jak nie zapowiadaja przymrozków,,to nie ma potrzeby chować

> 2/ zioła
> - czy zamiast siać do skrzynek ( jakoś nie bardzo jeszcze wierzę we

Ja tez jestem totalnym laikiem,ale od lat sadze zioła w donice tak po 15
maja,tylko nie przykrywam ich ziemią i rosną:-)

> własne możliwości - na cebulkowych roślinkach nie zdałam egzaminu :( )
> mogę kupić gotowe w doniczkach i przesadzić robiąc ogródek ziołowy?
szkoda,na prawde spróbuj do ziemi od razu

> Darujcie wspaniałomyślnie laickie pytanka, ale ja żyje tym tarasem i

Mam tak samo:-)))

> męczę wszystkich, a nie wszyscy się znają - wy tak:) Chciałabym aby te
> moje 12 metrów kw. tarasu na 1 piętrze w 3 pietrowym bloku ładnie
> wyglądało i cieszyło moją rodzinkę po dniu w pracy/przedszkolu:) Już
> cieszy, ale...długa droga przede mną:)

Kup sobie majowy "Mój piękny ogród" są fajne przykłady kompozycji na balkon.

Gosia