balsam 'gładkie nogi' st. ives

1. Data: 2003-08-06 06:50:58

Temat: balsam 'gładkie nogi' st. ives
Od: "Kokka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
mam pytanko. czy używacie balsamu 'gładkie nogi' do codziennej pielęgnacji
czy tylko po depilacji?

czy ten balsam faktycznie działa, "zmiejsza potrzebę depilacji"?

pozdrawiam
Koka

1. Data: 2003-08-06 07:11:22

Temat: Re: balsam 'gładkie nogi' st. ives
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy tylko po depilacji?
>
> czy ten balsam faktycznie działa, "zmiejsza potrzebę depilacji"?

Witam,
ja uzywam tego balsamu od tygodnia i stsuje jak kazdy zwykly balsam
codzinnie, a ze balsam zaczyna podobno "dzialac"po 8 tyg.to co do opoznienia
w odrastaniu wloskow nic nie moge jak na razie powiedziec.Natomiast moge
powiedziec ze bardzo lagodzi podraznienia po depilacji.Ja stosuje depilator
elektryczny i zawsze zwlaszcza w oklicach bikini mialam takie czerwone
kropki po depilacji, a teraz jak smaruje tym balsammem to skora jest
gladzituka, milutka i nie jest zaczerwieniona:)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-08-06 08:27:05

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bgq9mq$hal$1@serwer.infinity.net.pl,
Kasia Ż <k...@i...net.pl> typed:

> [...]
> oklicach bikini mialam takie czerwone kropki po depilacji, a teraz
> jak smaruje tym balsammem to skora jest gladzituka, milutka i nie

I ladnie pachnie =] Ja tez stosuje go codziennie na wszystkie depilowane
okolice i chwale go sobie. Do 8 tygodni trzeba mi jeszcze 5, ale i tak bede
go uzywac bo jest bardzo wydajny i ladnie likwiduje podraznienia po zyletce.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-06 11:22:09

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kokka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam!
> mam pytanko. czy używacie balsamu 'gładkie nogi' do codziennej pielęgnacji
> czy tylko po depilacji?
>
> czy ten balsam faktycznie działa, "zmiejsza potrzebę depilacji"?

to on spowalnia wzrost włosów czy cebulek czy tego i tego, tzn. czy jest od
depilacji czy golenia, czy na to i na to?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-08-06 11:24:34

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama sobie odpowiem (hihi) bo sprawdziłam na stronie St Ives że na to i na
to. Przepraszam za zawracanie głowy :)
barbarella

pomocy:(
Ciekawe linki :-)