balsam rozświetlający

1. Data: 2003-07-03 14:37:38

Temat: balsam rozświetlający
Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)
Kupiłam sobie na wesele sukienkę w kolorze starego złota i tak sobie
pomyslałam że chyba fajnie by wyglądało jakbym do niej posmarowala sie
jakimś balsamikiem rozswietlającym. Poszłam dzis coś takiego kupić ale tego
mnóstwo jest: nivea, dax cosmetics-jakis chłodzący ze złotym pyłem?, Eris,
Dove..... . Ale nie mam pojęcia który wybrać bo nigdy tego nie używałam,
chodzi mi o dosć widoczny efekt ale nie chę wyglądac jak bombka obsypana
brokatem ;-) ale jakbym miala gładziutką pieknie rozświetlona skórkę. Może
któraś z Was przetestowała troche tego asortymentu i może mi poradzić który
wybrać? Jedna ze sprzedawczyń gorąco zachwalała Eris, dobry jest?

pozdrawiam serdecznie
tweetka

1. Data: 2003-07-03 18:35:01

Temat: Re: balsam rozświetlający
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna ze sprzedawczyń gorąco zachwalała Eris, dobry jest?

> pozdrawiam serdecznie
> tweetka

Czesc Tweetka,
mam w domu dwa balsamy roswietlajace, mianowicie Dove i Nivea! Moja opinia
jest taka: Dove slicznie pachnie, delikatnie roswietla skore, nawet jesli
nie jestes opalona to ladnie na ciele bedzie wygladac! Powiem ci szczerze -
super balsam!!! Natomiast Nivea (choc lubie kosmetyki tej firmy, ale ten
produkt nie przypadl mi do gustu) - jak dla mnie jest za ciezki i nadaje
sie wylacznie dla skory opalonej, poza tym nie pachnie tak ładnie jak Dove,
daje jednak taka mocna poswiate złota!
Konkluzja jest taka:
Jesli zalezy ci na mocnym kolorze zlota to wybierz Nivea, jesli chcesz taki
delikatny polysk - Dove!
Niestety balsamu Eris'a nie uzywalam, zatem nic nie moge powiedziec na ten
temat.

Pozdrawiam Serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-07-03 18:39:37

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> produkt nie przypadl mi do gustu) - jak dla mnie jest za ciezki i nadaje
> sie wylacznie dla skory opalonej, poza tym nie pachnie tak ładnie jak

Witam!!!
A moglabys podac pelna nazwe tego balsamu rozswietlajacego Dove? Nawet
nie wiedzialam, ze taki maja a bardzo lubie ta firme....

Pozdrawiam i dziekuje

Tysia

1. Data: 2003-07-03 18:53:43

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A moglabys podac pelna nazwe tego balsamu rozswietlajacego Dove? Nawet
> nie wiedzialam, ze taki maja a bardzo lubie ta firme....

Czesc Tysia,

Jedwabisty Balsam do Ciała (Silkening Body Lotion), pionowy napis w kolorze
złota: Supreme Silk).
Na stronie http://www.jakobieta.pl/salondove/jedwabista-kolekcj
a.html (na
zdjeciu) od lewej strony jest to drugi kosmetyk! Powiem Ci Tysia, ze kiedys
bylam stala klientka balsamow Nivea, ale wyłamałam sie pewnego dnia i
kupilam Dove! Od tego momentu kupuje tylko Dove, i tak jak Ty tez bardzo
lubie ta firme :-)

Pozdrawiam Serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-07-03 21:03:13

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylam stala klientka balsamow Nivea, ale wyłamałam sie pewnego dnia i
> kupilam Dove! Od tego momentu kupuje tylko Dove, i tak jak Ty tez bardzo

Witam Katarzynko:)))

Wielkie dzieki za tak szczegolowy opis:))) Akurat tak sie sklada, ze
balsamy mam na wykonczeniu i na pewno sie w niego zaopatrze. Mam a tej serii
zel pod prysznic i jestem z niego bardzo zdowolona. Skora jest gladziutka.
Nie wiem czy mialas ale z czystym sercem moge Ci polecic zel pod prysznic z
masujacymi drobinkami. Jak dla mnie rewelacja. W jakiejs gazecie byla jego
probka i teraz tylko on i zaden inny:))) Wiesz warunek jest taki, ze zapach
tego zelu bardzo dlugo jest wyczuwalny dla nosa i Tobie by on nie
przeszkadzal. Kojarzy mi sie z perfumami. Uwielbiam ten zapach:)))

Rowniez pozdrawiam Cie serdecznie

Tysia

1. Data: 2003-07-04 09:10:41

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbka Balsamu rozświetlającego Dr Eris jest w nowym numerze Dziewczyny :-)
Jak na jedno wesele - wystarczy (sama kupiłam) :-)))

M.

1. Data: 2003-07-04 10:16:47

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozdyźdałam sobie właśnie na przedramieniu trochę balsamu z próbki Dr Eris
(z Dziewczyny). Oj podoba mi się :-) Rozświetla na złoto. Fajniutki jest -
zobaczę jak długo się trzyma.
Zapach ma delikatny, prawie niewyczuwalny więc nie będzie gryzł sie z
perfumkami.

M.

p.s. oko nadal swędzi :-((((
(patrz: wątek wyzej)

1. Data: 2003-07-04 10:41:40

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobaczę jak długo się trzyma.
> Zapach ma delikatny, prawie niewyczuwalny więc nie będzie gryzł sie z

Ooo dziękuję Ci bardzo za informacje :-), lecę do kiosku i przetestuje.
pozdrawiam

tweetka

1. Data: 2003-07-04 11:45:36

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tego zelu bardzo dlugo jest wyczuwalny dla nosa i Tobie by on nie
> przeszkadzal. Kojarzy mi sie z perfumami. Uwielbiam ten zapach:)))

Droga Tysiu!
Dzieki za informacje co do zelu pod prysznic. Tak sie sklada, ze jutro jade
na zakupy kosmetyczne, zatem kupie sobie ten zel ! Co do zapachu Dove to
kocham ten zapach i rzeczywiscie dlugo jest wyczuwalny !

Pozdrawiam Cie Serdecznie
Katarzyna, ktora uzywa Dove :)

Fryzjer męski z jajem [śląsk]
yr- kosmetyki kolorowe