balsamy brazujace

1. Data: 2003-04-06 12:23:57

Temat: balsamy brazujace
Od: "Julita szumska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idzie wiosna , wiec chcialabym troche zmienic kolor mojej skory ;) Ale
niestety solarium odpada , bo mam zbyt wrazliwa skore.
Znacie jakis balsam brazujacy , ktory nadaje skorze ladny odcien i nawilza?
Chodzi mi o delikatna zmiane odcieniu.

Julitka

1. Data: 2003-04-06 13:06:46

Temat: Re: balsamy brazujace
Od: "pysia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idzie wiosna , wiec chcialabym troche zmienic kolor mojej skory ;)
> Znacie jakis balsam brazujacy , ktory nadaje skorze ladny odcien i
nawilza?

Tak tak polecam Ziaje Sopot, jest kremik do twarzy i balsam do ciala:)),
ladnie brazuje i jest tani, jedyna wada dla mnie to przykry zapach.

1. Data: 2003-04-06 13:06:55

Temat: Odp: balsamy brazujace
Od: "kluseczka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszalm ze bardzo dobry jest balsam brazujacy Ziaji(uzywa go moja siostra),
podobno nadaje skorze delikatny brazowy odcien i skora jest bardzo mila w
dotyku po nim.
Pozdrawiam
Kluseczka
Użytkownik Julita szumska <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6p610$ft3$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-04-06 13:40:04

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Ja mogę polecić balsam Kolastyny, ładnie pachnie orzechami, skora jest lekko
brązowa i "świecąca" - ladnie to wygląda:) Poza tym balsam jest dość tani
(chyba nawet nie 10zl) a oprocz tego Kolastyna dzięki Bodu nie testuje
kosmetykow na zwierzaczkach :)))
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-06 13:44:31

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
siostra),
> podobno nadaje skorze delikatny brazowy odcien i skora jest bardzo mila w

Czy ten balsam dziala tak jak samoopalacz? Tzn czy musze starannie i rowno
go wmasowac , bo jak nie to beda smugi? Czy moze on delikatnie "opala" i
mozna sie nie przejmowac?
====
annaM

1. Data: 2003-04-06 13:48:14

Od: "Marysia" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> brązowa i "świecąca" - ladnie to wygląda:) Poza tym balsam jest dość tani
> (chyba nawet nie 10zl) a oprocz tego Kolastyna dzięki Bodu nie testuje

Ładnie pachnie, to fakt, jednak po nim skóra (przynajmniej moja) jest
sztucznie żółtawa...:(
--
papapa, Marysia

1. Data: 2003-04-06 15:08:47

Od: "Julita szumska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pysia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak tak polecam Ziaje Sopot, jest kremik do twarzy i balsam do ciala:)),
> ladnie brazuje i jest tani, jedyna wada dla mnie to przykry zapach.

a po nierownomiernym rozlozeniu zostaja slady?

1. Data: 2003-04-06 15:23:53

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam krem Ziaji Sopot i muszę przyznać ze efektu brązującego raczej nie
zauważam, no, moze troszeczkę... Krem bardzo dobrze się rozprowadza wiec
raczej nie powinno być wszystko oki , tzn bez smug itp.
Czy ten balsam brązuje podobnie jak krem czy może troszkę intensywniej?
Tak zachwalacie ten balsam ze chyba się na niego skuszę (jak skończy się ten
z KOLASTYNY)
Acha, i Ziaja też nie testuje na zwierzątkach :)))
Pozdro

1. Data: 2003-04-06 15:32:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kolastyna dzięki Bodu nie testuje
> kosmetykow na zwierzaczkach :)))

A dasz głowę, że nie produkuje ze składników przetestowanych na zwierzątkach
przez innych?

JoP

P.S. Tnij cytaty i pisz pod.

1. Data: 2003-04-06 15:48:43

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita szumska" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pysia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> a po nierownomiernym rozlozeniu zostaja slady?

ja mam tylko ten do twarzy i jest to jedyny krem który właśnie nie ma tego
charakterystycznego zapachu, ktory maja inne samoopalacza. Nie wyprobowałam
moze ich jakiejs ogromnej ilości, ale na 6-7 różnych ktore uzywalam do tej
pory, ten jeden pachnie a nie cuchnie.

nie zdarzylo mi sie tez miec po nim smug, ale raczej staram sie smarowac
dokladnie.

Asia

Aqualumieres Chanel
Aqualumieres Chanel