konsultantki Avonu z bydg fordonu

1. Data: 2003-04-06 12:32:07

Temat: konsultantki Avonu z bydg fordonu
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może to nie jest za bardzo w temacie grupy,otóż zmieniają sie zasady
kupowania z upustem w sklepie.
Ja nie potrzebuję comiesięcznie kosmetyków za 150 zł i dlatego pomyslałam
że może ktoś jest w podobnej sytuacji i w kilka osób będziemy kupować z
upustem.
Zainteresowanych zapraszam e...@w...pl

1. Data: 2003-04-07 08:15:45

Temat: Re: konsultantki Avonu z bydg fordonu
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

______________
Użytkownik "loczek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Może to nie jest za bardzo w temacie grupy,otóż zmieniają sie zasady
> kupowania z upustem w sklepie.

Hmm...a mozesz wyjasnic co sie dokladnie zmienia? nie bedziemy miec juz 22
procentowej znizki?
to by byla "lekka przesada"...szczegolnie ze ja juz stracilam zaufanie do
mojej koordynatorki.
Jak wchodzilam do Avonu we wrzesniu ubieglego roku, to Pani mnie
wprowadzająca czyli moja "guru" koordynatorka wogóle mnie nie poinformowala
ze istnieje mozliwosc zakupu kosmetyków w sklepie! wcale mi nawet nie
wspomniala ze takowy sklep istnieje. Kazala skladac zamowienia na conajmniej
150 zl. Bylam wiec bardzo zdziwiona widząc jak jak dopiero skladam
zamowienie a inne panny juz wynoszą te kosmetyki. Potem dowiedzialam sie ze
koordynatorka dostaje po prostu wiekszy procent jak ja konsultantka skladam
zamowienie pisemne a mniejszy jak kupuje od razu w sklepie! hmm. rozumiem,
kazdy chce zarobic ale wg mnie pierwsza zasada jakiejkolwiek formy sprzedazy
bezposredniej jest zaufanie! niestety ja je stracilam.
Jak zmienia sie zasady kupna w sklepie to napewno nasz Avonek tez straci.
Jak zapewne wszystkie wiemy konkurencja jest za duza i coraz mniej dziewczyn
sklada w kazdej kampanii zamowienia na 150 z lub wiecej. Sama widze ile lezy
zamowien a ile osob kupuje w sklepie..

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-07 11:15:53

Od: "MM" <m...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja nie potrzebuję comiesięcznie kosmetyków za 150 zł i dlatego pomyslałam
> że może ktoś jest w podobnej sytuacji i w kilka osób będziemy kupować z

Witam,
Niestety nie moge zaproponowac tego w Bydgoszczy, ale jesli ktos ma taki
problem, ale np. W LUBLINIE to chetnie mu pomoge, udzielajac opustu taki
jaki byl do tej pory bez koniecznosci skladania zamowienia na okreslona
kwote.
Pozdrawiam,
Mateusz

1. Data: 2003-04-07 12:40:36

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM"
> [...]
> problem, ale np. W LUBLINIE to chetnie mu pomoge, udzielajac opustu taki
> jaki byl do tej pory bez koniecznosci skladania zamowienia na okreslona
To ja składam taką samą ofertę jak kolega tylko, że dla konsultantek w ŁODZI
lub w KRAKOWIE. :)

Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-07 12:46:17

Temat: Odp: konsultantki Avonu z bydg fordonu
Od: "loczek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anutka <anutka1504[nospam]@go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6rc3v$ahh$...@n...news.tpi.pl...
______________
> [...]
> Ania
> >
> od bodajże 2 maja możesz kupować z 23% upustem za kwotę 150 zł. jeśli nie
przekroczysz tej sumy płacisz taką cenę jaka jest w katalogu. Jest dwie
opcje do wyboru:
1) jeśli kupisz coś za 150 zł w kampani 10/11 to w następnej możesz kupić
nawet jedną rzecz ze zniżką, ale już w następnej czyli 14/15 musisz kupić za
150. Reasumując co drugi miesiac musisz wydać 150 zł chcąc kupować ze zniżką
2) w tym przypadku coś tam sie sumuje, ale nie wiem o co chodzi dlatego nie
piszę.
Jeśli zamawiasz tylko dla swoich potrzeb to może wspólnie uzbieramy wymaganą
kwotę
Będzie dobrze
Pozdrawiam
Ewelina