balsamy do ciala - Douglas

1. Data: 2003-02-25 11:43:57

Temat: balsamy do ciala - Douglas
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

czesc
bylam wczoraj w perfumerii? Douglas i zwrocily moja uwage balsamy do ciala
takie w chyba kilogramowych pojemnikach, w kazdym razie gigantyczne jak dla
mnie.
Chetnie bym sie skusila ale nie wiem jak z jakoscia tego balsamu.
Ktos uzywal i moze powedziec, bo zapachy sa kuszace.
Z tego co dostrzeglam to pomaranczowo-cynamonowy, kakaowy, waniliowy,
cytrynowy, lawendowy i pewnie jeszcze kilka innych.
--
mag.
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2003-02-25 11:53:27

Temat: Re: balsamy do ciala - Douglas
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał(a):

> [...]
> Chetnie bym sie skusila ale nie wiem jak z jakoscia tego balsamu.
> Ktos uzywal i moze powedziec, bo zapachy sa kuszace.

Dolaczam sie do pytania: zapachy dosc ladne (zwlaszcza cynamon i lawenda) i od
dawna kusza, ale jakies takie podejrzanie tanie jak na Douglasa...

Dunia

1. Data: 2003-02-25 13:09:36

Temat: Odp: balsamy do ciala - Douglas
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dolaczam sie do pytania: zapachy dosc ladne (zwlaszcza cynamon i
lawenda) i od
> dawna kusza, ale jakies takie podejrzanie tanie jak na Douglasa...

A mogę wiedzieć w jakiej cenie?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Maseczka?