bardzo wazne

1. Data: 2002-09-16 18:12:39

Temat: bardzo wazne
Od: "Carlos" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

od maja lecze sobie swoje kolano
sprawa jest taka ze jak ukucne czy uklekne to nie moge wstac bo bardzo boli
dostalem 10 zastrzykow o nazwie zeel i nic nie pomoglo
teraz dostalem 30 tabletek - nazwy nie pamietam i przez miesiac musze je
przyjmowac
lekarz powiedzial ze jak nie pomoga to dostane nowe zastrzyki
czy jest sens niszczyc sobie watrobe????
chce poddac sie operacji zeby zobaczyli co tam sie dzieje i o co chodzi
niestac mnie na te ich leki wszystkie kosztuja blisko 100 zl
ale lekarz mnie nie kieruje na zabieg
powiedzcie co jest z ta moja noga??
moze ktos mial podobny problem????
z gory dziekuje
Carlos

2. Data: 2002-09-16 18:47:44

Temat: Re: bardzo wazne
Od: "Swistaq" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carlos" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chce poddac sie operacji zeby zobaczyli co tam sie dzieje i o co chodzi
> niestac mnie na te ich leki wszystkie kosztuja blisko 100 zl

opowiedz cos wiecej co sie stalo ze cie tak boli miales robione zdjecia tego
kolana? jaka lekarz dal diagnoze??? napewno nie pomyliles nazwy z tym
"zeel"?? podaj nazwe producenta jak mozesz tych tabletek i dowiedz sie nazwe
(to najwazniejsze) a na koniec to skad jestes?

pozdrawiam
Swistaq

3. Data: 2002-09-16 19:00:54

Od: "Carlos" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Ełku woj warminsko - mazurskie
kolana tego nigdy nie pobilem ani zadnej kontuzji
poprostu od jakiegos czasu mi bardzo boli
lekarz powiedzial ze to jakies zwyrodnienie rzepki a drugim razem ze chora
jest chrzastka pod rzepka
a te zastrzyki to na pewno zeel
a drugie napisze jutro bo nie mam ich teraz przy sobie
pozdrawiam

4. Data: 2002-10-13 20:37:27

Od: "kamelot" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli to uszkodzona łękotka to nie ma innej metody leczenia poza zabiegiem
operacyjnym stawu kolanowego..

Testosteron i pochodne
WAŻNE PROSZE O POMOC!!!!
Czyżby skutki Diety Optymalnej