bateria bidetowa w umywalce?

1. Data: 2010-07-03 06:27:57

Temat: bateria bidetowa w umywalce?
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałem baterie, i pomyślałem, czy i dlaczego tylko bidetowe mają wylewkę
z takim małym kolankiem pozwalającym na sterowanie w jakimś zakresie
kierunkiem strumienia wody.

Bardzo praktyczne, ale dlaczego tylko w bateriach bidetowych stosowane?

Czy zamontował ktoś z was lub widział baterię bidetową z kierunkowym
nastawnym prelatorem w umywalce łazienkowej?

Prykłady
http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&rls=com.micro
soft:pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=3tcuTIKVKYzuOY3HxMQB&ved
=0CCIQBSgA&q=bateria+bidetowa&spell=1

Bateria bidetowa a zwykła stricte umywalkowa nie różnią się niemal, jedynie
owa bidetowa jest droższa (pomijalne, zakup jednorazowy na kilka/nascie
lat).

2. Data: 2010-07-06 14:03:25

Temat: Re: bateria bidetowa w umywalce?
Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prykłady
> http://www.google.pl/images?um=1&hl=pl&rls=com.micro
soft:pl&tbs=isch:1&&sa=X&ei=3tcuTIKVKYzuOY3HxMQB&ved

no dupa, nikt nie wie, nikt nie widział.

zarydzykuję, będę pierwszy.

3. Data: 2010-07-06 18:05:52

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
Działa bez zarzutu.
Jacek

4. Data: 2010-07-07 11:20:29

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam odwrotnie, bo założyłem umywalkową do bidetu z racji niższej ceny.
> Działa bez zarzutu.

bo technicznie, mocowanie, działanie, filozofia - jest to bez znaczenia,
prawda? sztorcowa to sztorcowa, i tyle?

Wholesale nike air DUNK shoes DUNK SB shoes men's women's www.shoestrade.biz
Wholesale china MBT shoes MBT sport shoes men's women's www.shoestrade.biz
Cheap china Prada shoes Prada handbags prada jeans www.shoestrade.biz