bateria kludi

1. Data: 2005-11-24 18:54:02

Temat: bateria kludi
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

bawiłem się trochę serią york i np w porówniu do grohe mieszacz chodzi
bardzo ciężko - czy ten typ tak ma ?
co to jest perlator kaskadowy ?

--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-11-25 23:16:21

Temat: Re: bateria kludi
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ra"

> bawiłem się trochę serią york i np w porówniu do grohe mieszacz chodzi
> bardzo ciężko - czy ten typ tak ma ?

nie wiem czy ten typ tak ma - ale od kludi trzymaj sie z daleka
polecam damixe, jesli nadal robia tak dobre baterie jak 12 lat temu (zero
awarii, zero wymian czegokolwiek, dzialaja bez zarzutu w lazience uzywanej
codziennie przez 1-2 osoby)

szczesliwa posiadaczka kludi w calym domu (baterie ok. 5-6 letnie)

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

3. Data: 2005-11-26 11:44:33

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 00:16:21 +0100 I had a dream that ania <a...@e...pl>
wrote:
>nie wiem czy ten typ tak ma - ale od kludi trzymaj sie z daleka

Ja mam kludi, co prawda dopiero 3 lata, ale działają super i nie widać,
żeby nagle miały przestać działać.

--
Grzegorz Janoszka

4. Data: 2005-11-26 13:02:25

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"

> Ja mam kludi, co prawda dopiero 3 lata, ale działają super i nie widać,
> żeby nagle miały przestać działać.

moze masz lepsza wode...
u mnie szlag trafil glowice w w bateriach z mieszaczem (dzialja skokowo,
czyszczenie nic nie dalo), a termostat prysznicowy podtynkowy to juz drugi w
czasie 5 lat przestal dzialac... nkuc mi sie nie chce pod inna firme (bo
standardowa to ona nie jest...)

ps1
badziewie z kfa w piwnicy dziala bez problemowo, wiec moze jednak to nie
wina wody?

ps2
dokupienie czesci albo elementow to naprawde trudna sztuka, i do tego
przestaja produkowac serie i wtedy to juz tylko wymiana calego kompletu w
lazience (mam satyne z elementami zlotymi)

5. Data: 2005-11-26 18:31:40

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 14:02:25 +0100 I had a dream that ania <a...@e...pl>
wrote:
>moze masz lepsza wode...

Mam bardzo miękką wodę, może rzeczywiście o to chodzi.

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2005-11-26 20:58:47

Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> codziennie przez 1-2 osoby)
>
> szczesliwa posiadaczka kludi w calym domu (baterie ok. 5-6 letnie)

no to szkoda że masz takie doświadczenia, w przeciwieństwie do innych
firm b. szybko odpowiadają na emaile więc mają u mnie plusa
damixe widziałem w sklepie więc chyba jeszcze produkują
szukam generalnie jakiej zgrabnej (niedużej) baterii 3-otw. do niedużej
wanny 140x90 w sensownej cenie

--
arek at aster dot pl

7. Data: 2005-12-01 15:42:40

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze ania:
> [...]
> awarii, zero wymian czegokolwiek, dzialaja bez zarzutu w lazience uzywanej

Mnie głowica prysznicowa Damixy literalnie rozleciała się po roku
(rozszczelniła, zardzewiała, co chcieć).

Saddie
--
saddie - Even a monkey will write Shakespeare given enough time.
hell.pl - What the fuck is a shakespeare?

Mastercook M5E X + C2D60 X- prośba o opinie
bioopał
Jaki dokurzacz wybrać do parkietu
Szafki gotowe czy na zamowienie ?
ARDO LS 9212