bateria umywalkowa z wylewką

1. Data: 2006-12-29 23:11:08

Temat: bateria umywalkowa z wylewką
Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

Szukam stojącej baterii umywalkowej z wyciąganą wylewką.
Czy ktoś mógłby polecić taki wynalazek w dobrej cenie ?
Raz tylko spotkałem coś takiego, ale cenę miała po prostu zbójecką...

2. Data: 2006-12-30 09:21:59

Temat: Re: bateria umywalkowa z wylewką
Od: Artur Lipowski <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa wrote:
> Szukam stojącej baterii umywalkowej z wyciąganą wylewką.
> Czy ktoś mógłby polecić taki wynalazek w dobrej cenie ?
> Raz tylko spotkałem coś takiego, ale cenę miała po prostu zbójecką...

Ja mam takie ustrojstwo firmy Armatura Kraków.

http://www.kfa.pl/oferta/baterie/umywalkowe/jednouch
wytowe/opal_/

Z tego co pamiętam nie było znacząco droższe od wersji bez wyciąganej wylewki. A
ceny baterii Armatury (w porównaniu do tzw. "markowych") są naprawdę przyzwoite.
Jakość jest nie najgorsza - od 5 lat, tj. od nowości żadna z sześciu domowych
baterii się nie popsuła. Co do wyglądu, to nie jest to mistrzostwo świata, ale
dla mnie to dopiero trzeci w kolejności czynnik jaki brałem pod uwagę robiąc
takie zakupy.

BTW> Nie, nie pracuję ani nie sprzedaję w KFA. 8-)

Artur Lipowski

3. Data: 2006-12-30 12:00:42

Od: "McBeth" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> baterii się nie popsuła. Co do wyglądu, to nie jest to mistrzostwo świata,
> ale dla mnie to dopiero trzeci w kolejności czynnik jaki brałem pod uwagę
> robiąc takie zakupy.

Wlasnie od jakiegos czasu sie zbieram, zeby skomentowac jakosc KFA. Mam dwie
baterie: umywalkowa i trojotworowa wannowa. Obie sa bardzo niskiej jakosci.
W umywalkowej mieszacz dziwnie przeskakuje pod koniec zakresu wody zimnej
(niska precyzja wykonania) a w trojotworowej woda przez prysznic cieknie
niezaleznie od ustawienia wyboru wyjscia. Generalnie badziewie jakich malo.
Juz nigdy nie kupie KFA i szczerze odradzam wszystkim potencjalnym nabywcom.

Pozdrawiam
Adam

4. Data: 2006-12-30 15:25:50

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McBeth"

> [...]
malo.
> Juz nigdy nie kupie KFA i szczerze odradzam wszystkim potencjalnym

Wysłałem do KFA proste zapytanie i nie doczekałem się odpowiedzi, totalna
ignorancja. KFA to tylko marka (znaczek) a mniejsza lub wieksza część i tak
jest produkowana: w People Republic of China :(
Z resztą na pudełku mają napisane: "Produkt z importu wyprodukowany pod
nadzorem KFA"

P.

5. Data: 2007-01-01 13:29:01

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McBeth" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> niezaleznie od ustawienia wyboru wyjscia. Generalnie badziewie jakich
> malo. Juz nigdy nie kupie KFA i szczerze odradzam wszystkim potencjalnym
> nabywcom.

Potwierdzam. Badziewie! Po roku rozleciała się głowica ceramiczna w
baterii zlewowej. Żeby ją wydobyć należało użyć siły do zdjęcia pokrętła.
Gwarancji pewnie nie uwzlędnią :( Całoś wyglądała jak po 10 latach pracy,
pełno jakiegoś syfu jak ze startego metalu/plastiku.
Wojtek
--
Żywiec - prawie jak piwo!

Którą lodówkę wybrać ?
Kupić bez pośredników - czy to możliwe?
sprzedam 4 opakowania płytek ściennych Izolda Beige
www.ekipybudowlane.pl
maty dekoracyjne lub blacha zamiast plytek w kuchni