bateria z fotokomórką - nie wyłącza się

11. Data: 2009-02-02 09:00:21

Temat: Re: bateria z fotokomórką - nie wyłącza się
Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 02:40, Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> wrote:

> no też tak pomyślałem, ale z drugiej strony nie bardzo mam pomysł gdzie,
> tzn. na czujniku nie (bo zresztą czyściłem go specjalnie),

Czyściłeś od środka szybkę przykrywającą diody i same diody????
To najczęstszy powód ciągłej pracy czujników -zbierający się kurz i
osiadający na szkiełku od środka powoduje odbicie promieni
podczerwieni przez co czujnik widzi non-stop "obiekt" przed sobą.
Czyściłem tak wiele razy kuchenki "bezprzyciskowe" i inne urządzenia
(niektóre drukarki mają też czujnik podczerwieni) - jeżeli czyszczenie
całej optyki nie pomoże to już nie wiem, elektronika walnięta.

Pozdrowienia
Moorek

12. Data: 2009-02-02 16:23:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2009 02:38:03 +0100, Marcin Gryszkalis napisał(a):

> masz jakiś kompleks na punkcie baterii bezdotykowych?

A to można mieć? - boszsz, tyle jest rzeczy na świecie :-D
Ty to musisz być biedny na tym punkcie...

13. Data: 2009-02-06 14:41:27

Od: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> Jak w temacie - mam taką baterię - made in china, ale wyglądała na całkiem
> porządną - http://www.chinamdl.com/about.html
> Działała sobie rok albo dłużej i ostatnio zaczęła mieć problemy z
> wyłączaniem, włącza się zawsze bez problemu natomiast nie wyłącza.

I jak, już wię wyłączyła czy nadal woda leci?

--
Pzdr
Fun

14. Data: 2009-02-06 21:47:34

Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Funaki wrote:
> I jak, już wię wyłączyła czy nadal woda leci?

:) na razie za rada moorka mam zamiar ja lepiej wyczyscic, ale to wymaga
demontazu, a na to nie mam w tej chwili czasu (bo instalacja dosc
zakrecona i schowana wiec to nie 5 minut - przynajmniej jak dla mnie)

Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994
http://the.fork.pl

Sól do akcji zima. Można ją używać w kuchni?
komoda-stary rupieć
Podklejenie parkietu
Pralka wychodzi z lazieki
Zamek Gerda