baterie termostatyczne - pytanie

1. Data: 2003-08-01 12:01:52

Temat: baterie termostatyczne - pytanie
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chcialem zalozyc pod prysznicem, ale niestety jest maly problem.
Wiekszosc bateri termostatycznych przystosowana jest do
takiego ukladu, zeby doplyw cieplej wody byl z lewej strony,
ja natomiast mam z prawej.
W sklepie pytalem o mozliwosc zalozenia takiej baterii
"do gory nogami" ale pan z obslugi powiedzial, ze wtedy nie
gwarantuje jej poprawnego dzialania (jakis plywak moze
nie pracowac jak trzeba).
Macie moze takie baterie zalozone odwrotnie ?
A moze udalo sie Wam kupic baterie z wejsciem po prawej
stronie (ale w normalnej cenie ok 200 - 270 zl)

pozdrawiam
MarcinP

1. Data: 2003-08-04 16:08:24

Temat: Re: baterie termostatyczne - pytanie
Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A moze udalo sie Wam kupic baterie z wejsciem po prawej
> stronie (ale w normalnej cenie ok 200 - 270 zl)

Mam ten sam problem, w sklepie powiedzieli mi, ze sa baterie, ktore mozna
"odwrocic" ale oczywiscie drozsze. Jak bede w tym sklepie zapytam o typ
(osobiscie to dalem sobie z tym spokoj)
Pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-08-05 06:53:41

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ten sam problem, w sklepie powiedzieli mi, ze sa baterie, ktore mozna
> "odwrocic" ale oczywiscie drozsze. Jak bede w tym sklepie zapytam o typ
> [...]

Dostalem propozycje zakupu bateri odwrotnej, ale kosztowala 520 zl ....:-(

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-08-05 15:05:35

Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> napisał w
wiadomości news:bgm02g$fte$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> Mam ten sam problem, w sklepie powiedzieli mi, ze sa baterie, ktore mozna
> "odwrocic" ale oczywiscie drozsze. Jak bede w tym sklepie zapytam o typ

Bylem pytalem- podobno z firmy ORAS maja odwrotne, ale o cene musisz
popytac, ja stwierdzilem, ze nie warto. A tak na marginesie- czy warte sa
cos baterie temostatyczne w Praktikerze za okolo 100zl?
Pozdr
Janusz

1. Data: 2003-08-06 08:05:04

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak na marginesie- czy warte sa
> cos baterie temostatyczne w Praktikerze za okolo 100zl?
> Pozdr
> Janusz

Mam taką ok. 5 lat, kosztowała~ 120PLN. Nie wiem jak się sprawują te drogie,
ale ta mi wystarcza. Służy do ochronienia przed poparzeniem- mam piecyk
przepływowy, czasami leciał wręcz wrzątek. Temperatura dosyć stabilna!!!.
Marek.

Stolarz potrzebny
odlazacy lakier z parkietu
opinia
Wynajme mieszkanie(Warszawa)
Ubezpieczenie mieszkania - co polecacie?