bazgroły

1. Data: 2001-07-13 12:12:48

Temat: bazgroły
Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

na pewno sie spotkaliście z tym
moze sami to uprawiacie często

na nudnych wykładach, podczas przedłuzajacej się rozmowy telefonicznej, itp.

nie wiadomo jak, kartka papieru zapełnie nie wiadomo czym zapełnia sie...

co to jest?
po co Ci to?

hę?

psychoLamer

1. Data: 2001-07-13 12:22:03

Temat: Re: bazgroły
Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psychoLamer" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej,
czolem!

> [...]
itp.

> nie wiadomo jak, kartka papieru zapełnie nie wiadomo czym zapełnia sie...

u nas na nudnych wykladach kartka zapelniala sie kolkami i krzyzykami
(zreszta przy aktywnym udziale kolegi)
o to ci chodzi?
a w czasie dlugiej i nudnej rozmowy telefonicznej gram w sapera ;-) (moze
podswiadomie chce isc do wojska???)

bede wdzieczny za psycholamerska analize mojego przypadku

pozdro
loggy

1. Data: 2001-07-13 12:28:13

Od: "psychoLamer" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loggy"
> bede wdzieczny za psycholamerska analize mojego przypadku

beznadziejny ;)))
wiesz że nie oto mi chodziło.
pLamer

1. Data: 2001-07-13 12:33:59

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psychoLamer" >

> beznadziejny ;)))
> wiesz że nie oto mi chodziło.

wiem ;-)

L.

1. Data: 2001-07-13 12:35:24

Od: "Qba" <q...@q...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na nudnych wykładach, podczas przedłuzajacej się rozmowy telefonicznej,
itp.
> nie wiadomo jak, kartka papieru zapełnie nie wiadomo czym zapełnia sie...

na nudnych wykladach rysuje se gole baby;

> co to jest?
> po co Ci to?

no wlasnie, nie wiem;
prosze o bezdennie wnikliwa, mozliwie obiektywna analize mojego,
jakze chorego, przypadku :)

qba

ps. biore wiaderko prozaku na noc, ale... nie zawsze pomaga :)

1. Data: 2001-07-13 13:05:11

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na nudnych wykładach, podczas przedłuzajacej się rozmowy telefonicznej,
itp.

> nie wiadomo jak, kartka papieru zapełnie nie wiadomo czym zapełnia sie...

kwadraty, w nich i wokół nich trójkąty, wewnątrz i na zawnątrz koła i
koliste esy floresy, świeże listki, w tle gwiazdki, ósemki, krzyżyki,
haczyki, łezki, pojedyncze litery (także greckie) i cyfry, spirale, ....
> co to jest?
to jest zrzut pamięci fizycznej (memory dump) na dostępny pod ręką nośnik w
wyniku chwilowego przeładowania lub niezrozumienia, coś w rodzaju
piktograficznego notatnika

> po co Ci to?
żeby utrzymać uwagę na rozmowie/treści

podobno jak ktoś rysuje rzeczy mające ze sobą nawzajem związek (na przykład
różne elementy krajobrazu) to ma osobowość zintegrowaną, a jak takie od sasa
do lasa to przeciwnie...:-(

1. Data: 2001-07-13 13:07:39

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beve" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> to jest zrzut pamięci fizycznej (memory dump) na dostępny pod ręką nośnik
> wyniku chwilowego przeładowania lub niezrozumienia, coś w rodzaju
> piktograficznego notatnika

a moze raczej "segmentation fault core dumped" ?
L.

1. Data: 2001-07-13 13:13:25

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "loggy" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Beve" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> a moze raczej "segmentation fault core dumped" ?
> L.

może, po zainstalowaniu patcha :-)

1. Data: 2001-07-13 13:49:42

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik psychoLamer <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9imoj1$esg$...@n...tpi.pl...
> co to jest?

Fachowa nazwa: rysunki konferencyjne

> po co Ci to?

Nieodkryty talent plastyczny : )
Musze cos robic z rekoma, jak nic nie robie - to obgryzam. Jak nie moge
obgryzac - rysuje. Pomaga sie skupic.

Ludzie to nie wiedzą, jakie siły drzemią w przyrodzie...

1. Data: 2001-07-13 14:01:44

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nieodkryty talent plastyczny : )
> Musze cos robic z rekoma, jak nic nie robie - to obgryzam. Jak nie moge
> obgryzac - rysuje. Pomaga sie skupic.

Zeby nie obgryzac to mozna malowac.

.... o waznosci czasu .....
Re: Czy to prawda ...