bez pracy

1. Data: 2003-04-03 23:28:11

Temat: bez pracy
Od: "moscote" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie moze jak przetrwac depresje spowodowana brakiem pracy?

1. Data: 2003-04-04 00:52:56

Temat: Re: bez pracy
Od: "No" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecie moze jak przetrwac depresje spowodowana brakiem pracy?

heh, prawie mam to za soba - za miesiac ide wreszcie do pracy :) a najlepsze
jest granie w gierki: "Age of Empires II" i "Age of Empires - StarWars".
naprawde przy nich nie da sie myslec o czymkolwiek innym ;)

No

1. Data: 2003-04-04 06:58:31

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "moscote" <m...@p...fm> po
krótkim namyśle nic nie mówiąc
powiedział w wiadomości p...@p...fm...
> Wiecie moze jak przetrwac depresje spowodowana brakiem pracy?

MOżna ją przerwać poprzez pracę, jezeli nie ma zarobkowej to charytatywną - hospicja,
świetlice, organizacje - to jest na
prawdę fajne - albo znaleźć grupkę ludzi i coś fajnego zrobić

1. Data: 2003-04-04 19:01:57

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> MOżna ją przerwać poprzez pracę, jezeli nie ma zarobkowej to
charytatywną - hospicja, świetlice, organizacje - to jest na
> prawdę fajne - albo znaleźć grupkę ludzi i coś fajnego zrobić

Albo...
Szukanie pracy to bardzo ciężka i stresująca praca.
W leczeniu każdej depresji, jak każdej innej choroby, najważniejsze jest
usunąć jej przyczynę.
Rób coś, co Cię przybliży do znalezienia pracy.

Wszystkim znajomym, którzy szukają pracy radzę przede wszystkim, by
przestali myśleć o tych potencjalnych możliwościach zarobienia, aktualnie
ukazujących się ogłoszeniach o poszukiwanych pracownikach, a spróbowali
sobie wyobrazić siebie w jakimś zawodzie, który sprawiłby im wielką
satysfakcję.
To początek.
A później zaczęli planować drogę, jak ten cel, czyli taką pracę/zajęcie (bo
przecież nie trzeba być zatrudnionym u kogoś, żeby zarabiać) osiągnąć.

Czasem, aby zdobyć wymarzoną pracę trzeba nabyć jakichś dodatkowych
umiejętności. Poduczyć się języków (proszę mi tylko nie mówić, że to
kosztuje grube tysiące), poczytać książki dotyczące jakiegoś zagadnienia...,
temat rzeka.

Najtrudniejsze chyba jest poradzić sobie z problemami finansowymi. Bardzo
ciężko ograniczać swoje potrzeby, gdy wokół tyle rzeczy domaga się "miej
mnie".

Asmira

Pytanie (ważne) do psychologów!
Chce ktos pogadac o depresji?
manipulacja związana z potocznym obrazem internetu
O`Gardener
jak najlepiej udoskonalać myślenie?