Re: (bez tematu)

From: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: (bez tematu)
Date: Thu, 16 Jan 2003 21:46:31 +0100

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
news:b04mmv$eem$1@news.tpi.pl...
> Dzieki za zrozumienie.
> Ja poprostu nie moge zrozumiec jak ludzie moga byc tacy wredni, tacy
> falszywi, dlaczego to robia? To dla mnie czarna magia, bo ja tak nie
> potrafie. Nie potrafie komus zrobic na zlosc, sklamac na czyujac
> niekorzysc, czy znecac sie psychicznie nad kims. Dlaczego tyle w
> ludziach zla, tyle zaklamania?
> Czlowiek stara sie jak najlepiej, ale to nic nie daje.
> wiem, ze nie powinnam sie przejmowac, ale moja ogromna wada jest
chyba
> to ze nie potrafie, nie potrafie kolo zla przejsc obojetnie, to tak
> [...]

Male pytanie - po jaka cholere Ty tam pracujesz ???

Bezrobocie to moze i w Polsce jest ale o niewolnictwie jeszcze nie
slyszalem...
Jak w odpowiednim momencie (to chyba juz) nie powiesz sobie DOSC to
bedziesz brnela w to coraz bardziej - az kiedys tam skonczysz jako
zrzedna emerytka...

I w zasadzie tyle mam do powiedzenia...

--
brow(J)arek pozdrawia