(bez tematu)

1. Data: 2003-01-15 21:51:27

Temat: (bez tematu)
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurde-normalnie taka chryja w pracy ze hej. Dostalam dzisiaj zjebke od
kierowniczki i od wlascicielki za to, ze wczoraj wyszlam 20 minut
wczesniej z pracy, mimo ze dziewczyny z drugiej filii wyszly duzo
wczesniej. ale to niewazne bo to przeciez mnie sie zawsze obrywa. Potem
dostalam zjebke za to, ze dzis recepcja byla otwarta od 12.00 a nie od
9.00. A przeciez to kurwa mac nie ja ustalalam sobie godziny pracy.
wlascicielka wielkie zdziwko, ze czemu ja nie siedze 12 godzin w pracy
jak teraz tyle urlopow i ze w takim razie ona mnie musi zwolnic, jak nie
jestem osoba dyspozycyjna. Wkurwia mnie ta firma, wkurwia mnie wszystko
w niej, traktuja mnie w niej jak wola ktory zapierdala, natomiast reszta
sie zwawo opierdala i niewiele robi bo przeciez jak cos, to ja za nich
dostane zjebke. Ale kurwa mac jak robie nad program, jak staram sie cos
tam unowoczesnic to czy ktos to zauwazy????? kurwa mac-nie, wtedy to
nikt tego nie widzi. Moglabym im gwiazdke z nieba sciagnac a i tak by
sie do czegos dopieprzyly.
NIENAWIDZE TEJ PRACY, TYCH FALSZYWYCH LUDZI W FIRMIE, KTOZRY PATRZA JAK
MI DOKOPAC I WOGOLE NIE UMIA FIRMA ZARZADZAC!!!!!!
MAM OCHOTE SOBIE.................
NIE MAM JUZ SIL, CZUJE ZE...........SAMA NIE WIEM DOKLADNIE CO

ZNOWU SORKI ZA TRESC I WULGARYZMY, ALE MUSIALAM PRZELAC TO NA PAPIER
-MOZE MI CHOC CIUT ULZYLO

PS. zapomnialam dodac, do tego jakos dziwnym cudem zniknelo z kasy 90 zl
i co jak myslisz?-musialam kurwa mac dodac ze swojje kieszeni, bo nie
sprawdzilam po dziewczynach ile bylo na stanie wiec nie ,mogalm im nic
udowodnic. a mialam juz tak na dzis dosc zjebek, ze wolalam dolozyc od
siebie. Tak to kurwa jest jak Ci inne osoby zasiadaja na twoje
stanowisko i porzadku sie nie trzyma

mam takie destruktywne mysli ze hej
zebym jutro i wogole do 18.02 przezyla w tej zasranej pracy

2. Data: 2003-01-15 21:56:23

Temat: Re: (bez tematu)
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, przepraszam was bardzo za ten post-on byl skierowany do mojej
przyjaciolki -niechcaco przez pomyslke, zostal wyslany tutaj, gdyz nie
zauwazylam ze nie zmienilam z grupy na prywatne maile. PRZEPRASZAM.
na codzien nie jestem wulgarna, ale dzisiaj mialam naprawde pechowy
dzien ( w mojej pracy nie jest za wesolo, atmosfera bardzo niezdrowa))
WYBACZCIE I LEPIEJ NAWET NIE ODPISUJCIE NA TEN POST.

PS. wstyd mi

ps. jezeli ktos moze, to prosze o usuniecie mego postu

3. Data: 2003-01-15 22:04:35

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote in message news:b04lca$2pr$1@news.tpi.pl...
> [...]
> WYBACZCIE I LEPIEJ NAWET NIE ODPISUJCIE NA TEN POST.
>
> PS. wstyd mi
>
> ps. jezeli ktos moze, to prosze o usuniecie mego postu

Ale to widac wiec nie przejmuj sie tak bardzo,
mam nadzieje ze ta eksplozja pomogla Ci w uporaniu sie z frustracja

Trzymam kciuki

Jacek
PS. Dobrze ze nikt mnie nie posluchuje jak sobie bluzgam na moich szefów

4. Data: 2003-01-15 22:18:58

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to widac wiec nie przejmuj sie tak bardzo,
> mam nadzieje ze ta eksplozja pomogla Ci w uporaniu sie z frustracja
>
> Trzymam kciuki

Dzieki za zrozumienie.
Ja poprostu nie moge zrozumiec jak ludzie moga byc tacy wredni, tacy
falszywi, dlaczego to robia? To dla mnie czarna magia, bo ja tak nie
potrafie. Nie potrafie komus zrobic na zlosc, sklamac na czyujac
niekorzysc, czy znecac sie psychicznie nad kims. Dlaczego tyle w
ludziach zla, tyle zaklamania?
Czlowiek stara sie jak najlepiej, ale to nic nie daje.
wiem, ze nie powinnam sie przejmowac, ale moja ogromna wada jest chyba
to ze nie potrafie, nie potrafie kolo zla przejsc obojetnie, to tak
bardzo czasem boli.

pozdrawiam

ps. jeszcze raz wybaczcie

5. Data: 2003-01-15 22:22:53

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> wrote in message news:b04mmv$eem$1@news.tpi.pl...

> Dzieki za zrozumienie.
Jestem w podobnej sytuacji wiec przychodzi mi to nader latwo.

> [...]
> potrafie. Nie potrafie komus zrobic na zlosc, sklamac na czyujac
> niekorzysc, czy znecac sie psychicznie nad kims. Dlaczego tyle w

Dla kasy i z leku o swoje stolki.

> [...]
> wiem, ze nie powinnam sie przejmowac, ale moja ogromna wada jest chyba
> to ze nie potrafie, nie potrafie kolo zla przejsc obojetnie, to tak

Niestety w zyciu nie mamy zagwarantowanej rzeczowej oceny.
Co gorsze licza sie pozory nie sama rzeczywista praca.
Ktos kiedys powiedzial ze zdania przelozonych nie da sie zmienic,
mozna tylko znalesc sobie innych.

Teraz wlasnie to robie i niestety nie idzie mi latwo.
Ale to juz zupelnie inna bajka.

Jacek

6. Data: 2003-01-15 23:15:57

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna tylko znalesc sobie innych.
>
> Teraz wlasnie to robie i niestety nie idzie mi latwo.

To ja trzymam kciuki i za Dorite i za Jacka -przyda Wam sie troche
pozytwnych wibracji.

no i tonę optymizmu dorzucam
(moze Wam go nie brakuje, ale nigdy za duzo!!!)

pozdrawiam Agata

7. Data: 2003-01-16 20:46:31

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
chyba
> to ze nie potrafie, nie potrafie kolo zla przejsc obojetnie, to tak

Male pytanie - po jaka cholere Ty tam pracujesz ???

Bezrobocie to moze i w Polsce jest ale o niewolnictwie jeszcze nie
slyszalem...
Jak w odpowiednim momencie (to chyba juz) nie powiesz sobie DOSC to
bedziesz brnela w to coraz bardziej - az kiedys tam skonczysz jako
zrzedna emerytka...

I w zasadzie tyle mam do powiedzenia...

--
brow(J)arek pozdrawia

8. Data: 2003-01-16 20:53:12

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Male pytanie - po jaka cholere Ty tam pracujesz ???

wlasnie za miesiac rezygnuje wraz z zakonczeniem umowy

9. Data: 2003-01-16 21:51:05

Od: "miireek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co gorsze licza sie pozory nie sama rzeczywista praca.

Niestety tez tak to widze. Jedni pracuja inni spijaja smietanke .
Zastanawiam sie jak dlugo mozna budowac rzeczywistosc przy pomocy
pozorow. Obserwujac to co sie w Polsce wyprawia, chyba juz niedlugo .
Malo to optymistyczne :(
Pozdrawiam
Mirek

10. Data: 2003-01-17 10:57:26

Od: "Loonie" <l...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita wrote:
> wlasnie za miesiac rezygnuje wraz z zakonczeniem umowy

Jak tak to olewaj ich równo. Na wszystkie idiotyczne zadania odpowiadaj
"To nie nalezy do moich obowiazków" i nie zgadzaj sie na nadgodziny. Nie
ma za co przepraszac, kazdemu sie zdarzy nabluzgac. ;-)

--
Pozdrowienia,
Loonie

Martwica kości