(bez tematu)

31. Data: 2003-01-21 08:55:15

Temat: Re: (bez tematu)
Od: "Basia Zygmanska" <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja chcialam wrocic do pierwotnego tematu, czyli do mojej pracy.
Otoz
> chcialam powiedziec, ze koszmar sie skonczyl-wczoraj zwolnilam sie
za
> porozumieniem stron i znow czuje sie szczesliwa i wolna;-)
>
> jeszcze raz dziekuje wszystkim, ktorzy mnie nie ocenili pochopnie

No to teraz juz niech Twoja szefowa czyta pl.soc.rodzina ile tylko
chce, az jej wpiety pójdzie ;-))).

Pzdrw.

Basia

32. Data: 2003-01-21 09:47:01

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako krys zamieszkała pod adresem
<k...@p...onet.pl>
w artykule <news:b0elkn$fsi$2@localhost.localdomain> napisała w ten
deseń:

> Chciałam zauważyć, że ideały nie istnieją.

żartujesz - prawda?
Zapomniałas o mnie ;-))))))

--
Pozdrówka
Tatiana Idealna

33. Data: 2003-01-21 10:30:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:

> Osoba znana wszem i wobec jako krys zamieszkała pod adresem
> [...]

Phi, jeden wyjątek tylko potwierdza regułę;-)))

Pozdrawiam
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

34. Data: 2003-01-23 10:16:28

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
> Ale ja chcialam wrocic do pierwotnego tematu, czyli do mojej pracy. Otoz
> chcialam powiedziec, ze koszmar sie skonczyl-wczoraj zwolnilam sie za
> porozumieniem stron i znow czuje sie szczesliwa i wolna;-)

Sie cieszymy:-))
--
Malgosia

35. Data: 2003-01-28 13:54:52

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisal w wiadomosci

> [...]

;)))) Ja pisze tak szybko, ze moje mysli nie nadarzaja ;))))) a czasem wrecz
zjadam literki ;))))))
ale zanim cos wysle to czytam i wtedy ewentualnie poprawiam.
Poza tym uwazam sie za osobe na poziomie, a mimo tego w chwilach zlosci
przeklinam i nie widze w tym nic zlego dopóki innym to nie szkodzi (np
dzieci nie ucza sie ode mnie)

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

36. Data: 2003-01-29 12:52:08

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

> ;)))) Ja pisze tak szybko, ze moje mysli nie nadarzaja ;)))))
^^^^^^^

Zgadza się ;))))))))

Elżbieta

--