bezludna wyspa

11. Data: 2001-11-26 08:32:54

Temat: Re: bezludna wyspa
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka napisala

> Bardzo trudne zadanie. Może mahonię - ładne liście o każdej porze roku,
> wiosną żółte grona kwiatów, potem niebieskie jagody.

Brzozę albo sosnę... Ale chyba jednak brzozę - na korze
można pisać listy i puszczać na wodę, może ktoś wyłowi :-))

Krycha&Co(ty)

12. Data: 2001-11-26 08:58:06

Od: "Marcel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja dlugo bym sie nie zastanawial i ... zabrałbym konopie (maryske)
b.pozyteczna ;)

Marcel

13. Data: 2001-11-26 09:11:13

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Smal Tadeusz napisał(a):

> ja zakladajac ze ta bezludna wyspa w tropikach zabralbym winorosl
> i jedzac pozniej owoce morza oprocz wody mialbym wino !!!!!:)

I to jest prawidłowy sposób myślenia :-) Popieram :-)))

> ps.Januszu zasugeruj jakas dobra odmiane na tamte warunki

Myślę, że Palomino Fino byłoby odpowiednie. Przedni Xeres z tego się cišgnie.
Pozdrawiam :-)))
Janusz

14. Data: 2001-11-26 11:11:43

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag

> I to jest prawidłowy sposób myślenia :-) Popieram :-)))

> Myślę, że Palomino Fino byłoby odpowiednie. Przedni Xeres z tego się
> [...]
Szczerze mowiac i ja zabralbym winorosl. Raz, ze mialbym kolo czego
chodzic,dwa ja bez alkoholu zyc nie moge. Slowem. polaczyl bym przyjemne z
pozytecznym i pieknym i pewnie jeszcze z czyms.

Irek Z.

15. Data: 2001-11-26 12:56:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>chodzic,dwa ja bez alkoholu zyc nie moge

Slyszalem, ze alkohol mozna tez z ziemniaka zrobic. Moze przemysl jeszcze
swoja decyzje?

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

16. Data: 2001-11-26 13:22:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slyszalem, ze alkohol mozna tez z ziemniaka zrobic. Moze przemysl
jeszcze
> swoja decyzje?
Żytnią?
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

17. Data: 2001-11-26 13:26:13

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <r...@p...com> schrieb im Newsbeitrag

> Slyszalem, ze alkohol mozna tez z ziemniaka zrobic. Moze przemysl jeszcze
> [...]
Pewnie ze mozna ale kolo kartofli glupio chodzic. Poza tym wino nawet w
orzechu kokosowym spermentuje a do ziemiakow potrzebana aparatura.

Irek Z.

18. Data: 2001-11-26 16:41:06

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Ja zabralbym poziomke.

Leśną czy ogrodową? Każda z tych roślin zawiera inny ładunek emocjonalny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

19. Data: 2001-11-26 16:45:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Bez ludzi można wytrzymać ,ale bez roślin jakoś sobie nie wyobrażam .

Wyspa została oczyszczona z roślin aby te nie zaciemniały obrazu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2001-11-26 16:59:50

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smal Tadeusz" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze ta bezludna wyspa w tropikach
> zabralbym winorosl
>
> i jedzac pozniej owoce morza oprocz wody

Wygląda na to, ze sugerowałeś się zastosowaniami praktycznymi.
Załóżmy, że jedzenie i picie, na tej wyspie, byłoby zabronione!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Przesadzanie drzew
witam wszystkich bardzo !!!
Szkoły florystyczne [OT]
Gratulacje dla Piotra Dudek
Filozoficznie o metodach uprawy różnych badyli