bezpieczenstwo

11. Data: 2000-11-14 17:04:18

Temat: Odp: bezpieczenstwo
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zabka24 <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...
> Bezpieczenstwo nie ma nic wspolnego z gora miesni...
> Poczucie bezpieczenstwa daje skrycie sie przed "zlym swiatem" w czyichs
> ramionach, fakt.
Czy moge podpisac sie pod calym powizszym tekstem?

> Ale tutaj istotne jest to, CZYJE te ramiona sa, a nie JAKIE...
IMHO najlepiej by JAKIE i CZYJE pokrywalo sie

Serdecznosci
Marek

12. Data: 2000-11-14 17:53:31

Temat: Re: bezpieczenstwo
Od: "Zabka24 " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO najlepiej by JAKIE i CZYJE pokrywalo sie

Jesli sa to ramiona kogos kogo kochasz, to zawsze sa najwspanialsze...

pozdroZaba

13. Data: 2000-11-14 18:17:54

Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli sa to ramiona kogos kogo kochasz, to zawsze sa najwspanialsze...
Szczegolnie jesli i ten KTOS CIEBIE kocha !!!
Marek

14. Data: 2000-11-14 21:01:01

Od: "Maja" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flamaster" <n...@p...onet.pl> wrote

> Co do kobiet to one czuja się bezpieczne w ramionach facetów
> napakowanych...

napakowanych - tak, z pewnością, o ile można powiedzieć, że ktoś jest
napakowany miłością(!), ciepłem no i ... środkami do zycia :))))))))))))

a nie wiem kidy mężczyzna może się czuć bezpieczny na pewno w
> domu to samo tyczy się kobiety.....

och - na pewno masz rację. Nawet przeprowadzono badania, które jasno
pokazują, że przebywanie z osobami, z kótrymi czujemy soę dobrze,
bezpiecznie przełuża życia.... w tym samym badaniu udowodniono również, że
małżeństwo przedłuża życie.....
[żródło informacji- zetka]

Maja
"Jestem odpowiedzialny za swoją różę - powtórzył Mały Książę, aby
zapamiętać"
www.republika.pl/la_rose_/

Lista korespondencyjna
Hipnoza ericssonowska